آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه سن داره

آرنیکا شادی زندگی

34 و35 ماهگی دلبرکم

1394/10/2 17:13
نویسنده : مامان زری
1,252 بازدید
اشتراک گذاری

باغ گل کنارچشمان تو بی طراوت است

تو از بس برای من عزیزی

خودم را فراموش کرده ام ...

آرنیکا تو کودکی های منی یا پدرت ؟

تو کدام مایی؟

که انقدر دلنشین و دلبرانه ای !

فدای تو تمام لحظه هایمان

آرنیکای نازم

ادامه مطلب منتظرتمبوس

سلام به دختر خوشگل و تودل برو خودم

کمتر از یک ماه تا تولد سه سالگیت مونده و خودت بی صبرانه منتظر جشن تولد هستی

میبوسمت و عاشقانه دوستون دارم دلبرکم بوس

از روزانه هات که بخوام برات بگم

اینکه دوست داری هر شب ساعت 9 برنامه انگلیسی جم رو ببینی و کلی باهاش بالا پایین میپری و از این برنامه abcd و دوتا شعر انگلسی یاد گرفتی

جدیدا کاملا حالت تهاجمی داری هرچی بهت میگیم سریعا برخورد میکنی یا میگی نخندین ساکت باشین و ...ترسو

به من میگی اگه کار خوب کنی بهت استیکر میدم البته این دقیقا موقع هایی هستش که چیزی ازم میخوای و دوست داری من کار خوب انجام بدمچشمک

حسابی دکتر شدی و به گفته خودت اقای دکتر هستی

یاد گرفتی میگی من بزرگ بشم میرم مدرسه دکتر میشم دهن baby ها رو نگاه میکنم اون baby گفتنتم منو کشتهبوس

کلی برامون میرقصی و منتظر تولدت هستی به من میگی مامان برقصم برام تولد میگیری میگم بله میگی کی کادو بیاره میگم دوستات بقیه هم داره که دیگه من نمیگمزبان

موقع حمام هم وقتی میگی نمیام منم کارامو میکنم و شعر حسنی رو میخونم و سریع تر از اون چیزی که فکرشو بکنی میگی مامان بریم حموم موهام تمیز شهچشمک

ماشالله مامان انقدر شیطون شدی و انرژی داری که من گاهی باخودم میگم این همون آرنیکای اروم منه تعجب

البته اینو بدون که من عاشق بچه های شیطونم پس تا میتونی شاد باش و شیطون و پرتحرک چشمکاگرم گاهی عصبانی میشم تو بدل نگیر و به کارت ادامه بدهخندونک

باورت نمیشه گاهی حرف هایی میزنی که کلی خندم میگیره ولی به خاطر جنبه بدآموزیش جلوی خودم رو میگیرم  تا خوشت نیاد و بخوای دوباره هم تکرار کنی مثلا میگی برو بابا حال ندارم تعجب  یا چه مسخره غمگینیا میگی مامان شیطون شدیا بدبو

در رابطه با بازیات هم باید بگم که اکثرا با یه عالمه اسباب بازی وارد پذیرایی میشی و هر چی هم بگم ارنیکا نیار مامان فایده نداره

تو خونه یه منطقه پارک شده برات یه منطقه مهمونی و اتاقتم اتاق صبا

حالا میخوادبابا باشه یا عمه جون و یا مهمونای دیگه به هر حال بدون مهمونی رفتن و پارک رفتن که نمیشه سکوت

و یکی دیگه از بازیای مورد علاقتم سر کردن شال مامان و خاله بازی هستشخسته

و اما عکس های این دو ماه

برف بازی من و دخترم و کلی خوشحالی ارنیکا


بزودی با عکس های یلدات میام

دوست دارم دخترکم

بای

بوسبوسبوس

پسندها (4)

نظرات (10)

مریم
5 دی 94 10:23
ماشالله به دخملی با این فیگورایی که مامانی هنرمندش ازش میگیره همگروهی من
مامان زری
پاسخ
مرسی مریم جونم
نقاش کوچولو
6 دی 94 23:21
با سلام از اونجایی که دیگه بیشتر بچه ها تبلت دارند خواستم بهتون یک نرم افزار آموزشی واسه کودکان در موضوع آموزش مرحله به مرحله نقاشی معرفی کنم اسم این نرم افزار نقاش کوچولو هست که داخلش آموزش نقاشی انواع گلها ، حیوانات جنگل و دریایی ، انواع وسایل نقلیه از ماشین گرفته تا تانک ، پرندگان و حشرات هست . دیگه با داشتن این نرم افزار هم به تقویت قدرت حافظه و خلاقیت کودکتون کمک میکنه و هم یک سرگرمی سالم براش میشه شما میتونین این نرم افزار رو از کافه بازار و از آدرس پایین تهیه کنید . https://cafebazaar.ir/app/demo.drawing.khanevadeha/?l=fa با تشکر از شما واسه اینکه وقت گذاشتین و این مطلب رو خوندین
دنیا
7 دی 94 14:55
ماهه ماه خانوم کوچولو
somaye
7 دی 94 19:21
ماشالا ب مامان زری خوش سلیقه و دخملی گلش. خدا حفظش کنه براتون
مامان نرگس
12 دی 94 10:07
به به دختر خوش تیپ و خوشگلمون ارنیکا جان........ مثه همیشه ناز و خانم .....همیشه شاد باشی عزیزم
مامان زری
پاسخ
مرسی نرگس بانو
مهسا مامی رها
19 دی 94 11:40
چه عکس ها و لباس های خوشکلی خیلی ناز شدی آرنیکا جوونم
مامان زری
پاسخ
ممنون مامان رها جونی
مهسا مامی رها
19 دی 94 12:18
راستی مامان زری رمز پست یلدا رو به هم میدی؟
مامان الهام
1 بهمن 94 11:17
واااااای کلی کیف کردم با عکساش
فاطمه مامان حسنا
8 بهمن 94 11:46
سلام گلم تولدت مبارك عزيزم. الهي صد ساله شي. زود عكساتو بذار كه منتظرم.
مامان زری
پاسخ
ممنون که به یادمون هستید چشم در اولین فرصت بروز میکنم وبلاگ رو
مامان نفیسه
21 بهمن 94 13:19
سلام عزیزم رمز یلدا رو اگه اشکال نداره میفرستید که ما هم از ایده هاتون استفاده کنیم
مامان زری
پاسخ
سلام عزیزم پست یلدا بدون رمز شد