آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

آرنیکا شادی زندگی

فروردین 1395

1395/2/8 12:06
نویسنده : مامان زری
1,006 بازدید
اشتراک گذاری

حس مادری زیباترین حس دنیاست

حالا که هستی ... کنارمی

روزهام با تو شب و شب هام با تو روز میشه

من هر ثانیه این حس رو درک میکنم

آرنیکای مادر خیلی کوتاه میگم:

دوستت دارم

اما بدون که هیچ وقت از دوست داشتنت کوتاه نمیام

بدو بیا ادامه مطلب چشمک

دخترک  زیبایم سلام

و اما ماه فروردین و عید نوروز و مسافرت و کلی خوشگذرونی

دو روز مونده به عید نوروز مسافرت ما به سوی قشم شروع شد اونم با ماشین خودمون که باید حدود 1400 کیلومتر میرفتیم و همین راه رو برمیگشتیم اونم با وروجکی مثل شما

اما برخلاف همه دلهره من که شاید شما اذیت بشی ،مسافرت عالی بود

کلی چرخیدیم و جاهای دیدنی رو دیدیم و کلی شن بازی کردی شما

بعد از قشم هم برگشتیم تهران و بعد از یک روز استراحت عازم سبزوار شدیم

اونجا که کلی وروجک مثل خودت بودن و کلی سرگرم بودی و حسابی خوش میگذروندی

دهم فروردین مراسم عروسی خاله راحله بود و کلی با دیدن عروس ذوق میکردی

روز سیزده هم که بسی بارونی بود و فرصت رفتن به طبیعت رو به ما نداد و ماهم به رفتن به سالن فست فود دایی جون که هنوز افتتاح هم نشده بود رضایت دادیم و بساط کباب خوری رو همونجا به راه انداختیم

و اما عکسهای بانو ارنیکاآرام

سفره هفت سین هتل

آرنیکا: مامان بیا ستاره دریایی

اینجا هم لب ساحل برخلاف باد شدیدی که میومد اصرار داشتی شن بازی کنی

با کلی ذوق به میمون ها تخمه و برگ میدادی

سیزده بدر شد

امروز برخلاف همیشه که جیگر دوست نداشتی ،کلی جیگر خوردی

 بهار و پارک رفتن های من و دخترکم


خدا یار و نگهدارت دخترکم

پسندها (4)

نظرات (0)