آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

آرنیکا شادی زندگی

اردیبهشت

1395/3/7 12:52
نویسنده : مامان زری
1,292 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم پاره تنم ...

بر زبانم جاریست،زندگیم رو در کنار تو میتوانم ادامه دهم

و نگاه پر محبتت که دنیا دنیا حرف در ان نهفته است

نگاهت میکنم و ازدوست داشتنت لبریز میشوم

و هر گاه نگاهم به شما می افتد سرشار از غرور میشوم

ادامه مطلب تشویق

سلام بر دختر ناز و شیطون خودم

آرنیکای من ماشالله روزبه روز بزرگتر میشی و کلی شیطنت های جدید داری

حرف زدنت که نگو انقدر توش ناز داره که بیا و ببین البته گاهی هم عصبانی میشی که واقعا ترس دارهخندونک

جدیدا بیشتر تنهایی بازی میکنی که اونم عالمی داره برای خودش و من از روی حرفایی که با عروسکات و اسباب بازی هات میزنی میفهمم که امروز مهد چه خبر بوده و یا چه چیزهای جدیدی یاد گرفتی

خمیر بازی جزو بازیهای روزانت شده و با چنان ذوقی میگی مامان بیا ببین میمون درست کردم که همون ذوق برام کافیه بوس

نقاشی کشیدنت از قبل که خطوط دایره و ضربان قلب و چشم چشم دوابرو بود و جدیدا مثلث و مربع رو هم میکشی

البته من کلا برات نقاشی نمی کشم  ودوست دارم خودت با دید خودت هر تصویری که تو ذهنت هست رو بکشی 

مثلا تو مهد ماشین اتش نشانی درست کرده بودین با گل و وقتی اومدی خونه دوست داشتی با گواش مشکی رنگش کنی و بعد کار خیلی خوشحال بود،منم فقط برات توضیح دادم که ماشین های اتش نشانی قرمز رنگن

2.21 امروز وقتی تو بغلم بودی به چشمات نگاه میکردم با صدای بلند خداروشکر میکردم بابت داشتنت بابت سالم بودنت بابت مهربونیت بابت همه حس های خوبی که با تو تجربه کردم  و تو چنان با رضایت لبخند میزدی و تو بغلم اروم گرفتی و چشمات برق میزد که مطمینم هیچ وقت امروز رو یادمون نمیره محبت

عزیزم شاید روزی بیست بار بهم میگی مامان دوست دارم تو هم عاشقمی؟مامان من همش دوست دارم

مامان مهربونم و ... منم هر دفعه بغلت میکنم میگم مامانی من همش همش دوست دارم دختر خوبمبوس

اگه کاری کنی که من عصبانی بشم و یا صدام بلند بشه فوری با قیافه و فیگور حق به جانب میگی مامااااااااااااان داد نزن تعجبو بعد از چند دقیقه میای میگی هنوز ناراحنیشاکیبعدشم میگی ای بابا،عجب. خودتم خندت میگیره و میری


اولین روز مهد ارنیکا سال نود و پنج

باغ ایرانی با دوستات

اینجا از دست برفین هاپوی آراد فرار کردی و خوشحالی که موفق شدی

کاشان 1395

به قول خودت همش همش دوست دارم

بای بای

بوس

پسندها (9)

نظرات (8)

آتليه عکاسي
8 خرداد 95 13:47
خيلي مطالب خوبي در سايتتان قرار مي دهيد يک دنيا نشکر
مهدیه
8 خرداد 95 13:59
ماشاالله به این مادرباسلیقه ماشاالله به این آرنیکای خوش لباس به به کیف کردم خدا براهم دیگه حفظتون کنه بوس بوس بوووووس
مهسا مامی رها
9 خرداد 95 23:38
واااای عجب عکسایی.. هر قدر نگاه میکنم سیر نمیشم.. عکساتون عالیه خانومی.. مخصوصا با این سوژه ی ناز و پر انرژی... ببوس ارنیکا جون رو
فروشگاه اينترنتي
19 خرداد 95 12:44
به وبه ، خيلي وب قشنگ است سه تا جمله هس که بی برو برگرد تودفترخاطرات هر دهه شصتی میشه پیداش کرد: ۱. نمک در نمکدان شوری ندارد دل من طاقت دوری ندارد! ۲. اگردیدی جوانی بردرختی تکیه کرده بدان عاشق شده است و گریه کرده! ۳. گل سرخ و سفید و ارغوانی فراموشم نکن تامیتوانی!
سولماز
23 خرداد 95 22:05
سلام زری جونم و اقعاهنرمندی قربون دختری که اینقدر دلبر ونازه ماشالله چشم خدا بهتون
مامان الهام
31 خرداد 95 0:17
عکسا عااااااااااااااااااااااااااالی شدن.چه حوصله ای داشتی این همه عکس آپلود کردی
محجوب بانو
15 تیر 95 10:22
سلام عزیزم ماشالله ماشاللهچه دخمللللل نازززززی دارین خانومی خیلی خوشکله انشالله همیشه سلامت باشید راستی خوشحال میشیم به بوی بهشت ما هم بیایید
نفس
1 اسفند 95 16:56
سلام دلم تنگ شد واستون ....چرا پست نميزارين اخه