آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

آرنیکا شادی زندگی

19 ماهگی گل خوشبوی مامان

1393/6/8 0:03
نویسنده : مامان زری
1,374 بازدید
اشتراک گذاری

      
 

      ای بوی هر چه گل
      بوی بهار می شنوم از صدای تو
      نازکتر از گل است گل ِ گونه های تو
      ای در طنین نبض تو آهنگ قلب من
      ای بوی هر چه گل نفس آشنای تو
      ای صورت تو آیه و آیینه خدا
      حقا که هیچ نقص ندارد خدای تو
      صد کهکشان ستاره و هفت آسمان حریر
      آورده ام که فرش کنم زیر پای تو
      رنگین کمانی از نخ باران تنیده ام
      تا تاب هفت رنگ ببندم برای تو
      چیزی عزیزتر ز تمام دلم نبود
      ای پاره ی دلم، که بریزم به پای تو
      امروز تکیه گاه تو آغوش گرم من
      فردا عصای خستگی ام شانه های تو
      در خاک هم دلم به هوای تو می تپد
      چیزی کم از بهشت ندارد هوای تو
      همبازیان خواب تو خیل فرشتگان
      آواز آسمانیشان لای لای تو
      بگذار با تو عالم خود را عوض کنم:
      یک لحظه تو به جای من و من به جای تو
      این حال و عالمی که تو داری، برای من
      دار و ندار و جان و دل من برای تو

ماهگیت مبارک فرشته کوچولوی من
 

 

 

ادامه هم داره

گفتم یادتون نرهخندونکخندونک

وقتی آرنیکا با یه توپ تو پارکینگ مشغول بازی میشه

آرنیکا و اولین تجربه دوچرخه سواری البته با دوچرخه هستی جون

وقتی آرنیکا حوصله نداره

آرنیکا و بادکنکش

آرنیکا و اولین خیار بوته ای که از حیاط بابا جونش کنده

کلی هم ازخوردنش لذت برده

دوست دارم یه عالمه     هرچی بگم بازم کمه

بوس بوس

پسندها (10)

نظرات (17)

مامانی
18 شهریور 93 1:02
19ماهگردت مبارک باشه عزیزم مثل همیشه زیبااااا
مامان زری
پاسخ
خیلی ممنون دوست خوبم
سيدفاطمه
19 شهریور 93 20:22
سلام عشقمممممممممم خوبی نفس بانو قوربون اداهات میرما راستی من بدون اجازتون لینکتون کردما شرمنده اخه من قبل از اینکه وبلاگ داشته باشم وبلاگتونو دنبال میکردم راستی خاله جون اگه دوست داشتی رمزتونو بهم بده
مینا مامان روشا
19 شهریور 93 23:04
فرشته ی ناز 19 ماهگیت مبارک چه عکسای خوشگلی بوووووووووس
مامان زری
پاسخ
ممنون خاله جونم روشا گلی رو ببوس
مامان شيوا
20 شهریور 93 12:24
هزار تا بوس برا آرنیکاجونی
مامان زری
پاسخ
اینا هم برا خاله جونی
شیما مامان شاهین کوچولو
22 شهریور 93 10:54
19 ماهگیت مبارک پرنسس خوش تیپ افرین ارنیکای باهوشم وای زری جون چ حالی میده دخترها خاله بازی میکنن... خاطراتو که داشتم میخوندم منو برد به دوران کودکیم
مامان زری
پاسخ
دقیقا شیما یادش بخیر
زهرا مامان ایلیا جون
23 شهریور 93 16:29
19 ماهگیت مبارک شیطونک خاله خیییلی ناز داره عکسات عشقمی عزیز دلم
مامان زری
پاسخ
مرسی زهرا جونم
مامانی غزل جون
27 شهریور 93 8:32
هزااااااااااااار ماشالله به این دختر ناز همیشه ا ز دیدین عکس هات لذت میبرم عزیزم افرین به این دختر خنده رو و افرین به این مامان باسلیقه
هانیه مامان پارسا کوچولو
28 شهریور 93 15:40
سلام مامانی من هر روز بهتون سر میزنم دخترتون خیلی خیلی نازه خوشتیپ هم هست البته دست مامانش درد نکنه که واقعا با سلیقه ست تل هایی که رو سرش میزنید حرف ندارند مامانی اجازه داریم دوست آرنیکا بشیم؟؟؟ بووووووس واسه آرنیکای خوشگل
مامان الینا
28 شهریور 93 17:09
آرنیکای عزیزم 19 ماهگیت مبارک . انشااله همیشه همینجوری شاد و سرحال باشی
مامانی معین
29 شهریور 93 9:42
19 ماهگیت مبارک خوشگل خاله . دوست دارم 1 عالمه
مامان ندا
31 شهریور 93 1:03
کلی لذت بردم بااین عکسای نازت بااون خنده های شیرینت نوش جونت خیارخوردن اونم محلی چقدرکیف میده نوش جونت
مامان اهورا (نرگس)
31 شهریور 93 10:47
19 ماهگیت مبارک خوشگلم... عکسات مثل همیشه خوشگلن... منم دوست دارم یه عالمه هرچی بگم بازم کمه...
دختربهاری
3 مهر 93 10:03
مبارک باشه خانوم کوچولوی خوشتیپ
مامان عاطفه
6 مهر 93 15:11
عزیزم لینک شدی
مامان الهام
7 مهر 93 21:14
عزییییییییییییییییزم.موش موشیو با اون عینکش
مامان سارا
12 مهر 93 1:32
وااااااااااااای عزیزدلم چقدر عکسای خوشکلی مامانی ازت گرفته. 19 ماهگیت مبارک باشه عزیزم. مامان زری جووووون باسلیقه
مامان نرگس
21 مهر 93 15:50
زری من خیلی وقته بهتون سر نزدم ..فروزان بزرگ شده و شیطونیهاش زیاد....اصلا نمیذاره بیام جلو سیستم الان که ارنیکا رو دیدم کلی ذوق کردم...ماشاله خانمی شده واسه خودش 19 ماهگیت مبارک گل من
مامان زری
پاسخ
درکت میکنم نرگس جونم من حتیوقت نمیکنم به دوستامم سر بزنم