آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

آرنیکا شادی زندگی

آرنیکا ی 20 ماهه من

1393/7/5 0:03
نویسنده : مامان زری
1,649 بازدید
اشتراک گذاری

تو آمدی و خدا خواست دخترم باشی
و بهترین غزل توی دفترم باشی
تو آمدی که بخندی ، خدا به من خندید
و استخاره زدم ، گفت کوثرم باشی
خدا کند که ببینم عروس گلهایی
خدا کند که تو باغ صنوبرم باشی
خدا کند که پر از عشق مادرت باشی
خدا کند که پر از مهر مادرم باشی
همیشه کاش که یک سمت ، مادرت باشد
تو هم بخندی و در سمت دیگرم باشی
تو آمدی که اگر روزگارمان بد بود
تو دست کوچک باران باورم باشی
بیا که روی لبت باغ یاس می رقصد
بیا گلم که خدا خواست دخترم باشی
تو آمدی و خدا خواست از همان اول
تمام دلخوشی روز آخرم باشی

ماهگیت مبارک عزیزکم

تک تک اجزای صورتت خوشگل و نازه

آرنیکا و عشقش به آب نبات چوبی

آرنیکا:مامان آب

مامان قربون اون خندت بره

 

تا پست بعدی بای بای خوشگل من

پسندها (10)

نظرات (18)

فاطمه
16 مهر 93 14:20
مبارک باشه عشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــق مــــــــــــــــــــــن
فاطمه
16 مهر 93 15:08
__۰♥۰♥_____♥۰♥۰,*-:¦:-* _۰♥۰۰۰۰♥___♥۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* ۰♥۰۰۰۰۰۰۰♥۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* ۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* _۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* ___۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* _____۰♥۰۰۰♥۰,*-:¦:-* _______۰♥۰,*-:¦:-* _____۰,*-:¦:-* دوست عزیز سلام من آپـــــــــــــــــــــــــــم! حتما بهم سربزن اگه با تبادل لینک هم موافق بودین خبرم کنید منتظرحضورتون هستم
افسانه
16 مهر 93 17:29
سلام خانومی.چه عکس های نازی گرفتی.از دیدنش سیر نمیشم.20 ماهگی آرنیکا جون مبارک به ما هم سر بزن
مامان زری
پاسخ
لطف دارین خانومی
مامانی
16 مهر 93 17:34
مبار باشه 20ماهگردت گلم عکسا خیلی نازه زری جون
مامان زری
پاسخ
مممنون دوست خوبم
شيوا
16 مهر 93 20:16
سلام مامان زری وای قربون این دختر خوشتیپ و خوشگل برم من , که مامانشم اینقد عکسای خوشگل ازش میگیره مامانی راز این موفقیتتونو به مام بگین نکنه رفتین دوره عکاسی دیدین اخه قبلا عکساتون به این کیفیت نبود
مامان زری
پاسخ
مرسی عزیزم که همیشه بهمون سر میزنی
ندا مامان یسنا
19 مهر 93 18:39
چه کوچولوی نازی هزار ماشاالله،۲۰ ماهیت مبارک باشه.اگه دوست دارین به وبلاگ دختر منم سر بزنید ممنون
مامانی معین
20 مهر 93 9:43
قربونت برم عزیزم خوشگل خانم . با این تیپ عالی و نازت. عروسک من
نیرا
21 مهر 93 13:34
خیلی خیلی عکسای قشنگین همون طور که قبلا هم گفتم من از اولی و اونی که روی درخته خیلی خوشم اومد بوس واسه ارنیکای ناز و خوش اخلاق با اون خنده های شیرینش
مامان زری
پاسخ
مرسی نیرا جونم بوس برای سوشیانس جونم
مامان نرگس
21 مهر 93 16:00
20 ماهگیت مبارک عزیزدلم
مامان ندا
21 مهر 93 19:47
عکسای سیاه وسفیدش خیلی نازن نوژان هم ازاون کفش اسپرت سرخابی داره بااون لباس سرخابیه پاپیون روشه سلیقه هامون تقریباشبیه
مامان زری
پاسخ
مرسی ندا جونم عزیزمی
زهرا مامان ایلیا جون
22 مهر 93 20:48
الهی خاله فدات شه الهی 120 ساله شی فدات شم
شیما مامان شاهین کوچولو
24 مهر 93 9:29
به به خلاقیتت تو حلقم... عکسات خیلی متنوع و جالب بود. مخصوصا حلقه برگ گل رو سر ارنیکا جون تریپ صوریتشو دوس داشتم و اون گل بزرگه رو سرشو در کل عروسم خوشگله
مامان زری
پاسخ
اوه اوه شیما قبلا خواستگاری نکرده بودیا
آرنیکا
28 مهر 93 10:28
سلام خدمت بابایی و مامانی عزیز من یه وبلاگی با عنوان طاحی و روتوش عکس درست کردم که با مبلغ پایینی اینکار رو انجام میدم خوشحال میشم بهم سر بزنید و نمونه کار ها رو ببینید با تشکر آرنیکا
مامان مهدیس (ملیحه)
28 مهر 93 13:20
سلام از وبلاگتون خیلی خوشم اومد عکسهای نازی از کوچولوت میگیری دخملتم خیلی عسله واسش اسفند یادت نره مامانش من با افتخار شما رو لینک میکنمok?
مامان زری
پاسخ
عزیزم خوشحال میشم بهمون سر بزنی
مامان معین
29 مهر 93 11:32
عاشقتم آرنیکا عسلی . عاشق این عکسهای خوشگلتم . آرزو دارم دختر نازی مثل تو داشته باشم . قربونت برم عزیزمی
مامان زری
پاسخ
مرسی مامان معین جونم بابت این همه مهربونی
زهرا مامان ایلیا جون
6 آبان 93 7:13
سلام زری جون ..خوبی دوست عزیزم الهی فدای این دخمل ناز بشم من با اون صورت ماهش و خنده های شیرینش ..عزیز دل خاله 20 ماهگیت مبارک پرنسس زیبای من
مامان زری
پاسخ
مرسی خاله زهرا جونم ایلیا رو ببوس هزارتا
شيك پوش
15 آبان 93 13:32
با ما شيك پوش شويد: http://alizeshop.mihanblog.com
ماماني
20 آذر 93 17:25
ملوسک.