آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

آرنیکا شادی زندگی

یلدا 93 با آرنیکا وروجک

1393/10/15 23:34
نویسنده : مامان زری
2,027 بازدید
اشتراک گذاری

 شب یلدا، شب شعر، شب حافظ شب شور
شب یلدا، شب سرد، شب طولانی اما بی‌درد
شب یلدا، شب خرمالو، هندونه و خیار سبز
شب یلدا، کوچیکا و بزرگترا زیر یک سقف
شب یلدا، شب فال، فال حافظ، فال حال
شب یلدا، شب قصه‌های مادربزرگ و پدربزرگ
شب یلدا، شب انار دون‌کرده و گلپر و دلار سبز

30 آذر 93 روزیکشنبه بود و این دومین سالی بود که نازگلم در کنار ما بود و این شب طولانی رو با هم گذروندیم

دختر نازم امسال شب یلدا خونه بابا جونشون بودیم و خانواده عمه جونشون و مادربزرگ هم بودن

امسال به خاطر کارایی زیادی که داشتم نمیخواستم برات لباس بدوزم

ولی بازم دلم نیومد که بدون برنامه بگذره

خلاصه عسل جون صبح نذری داشت و منم بعدازظهرش ازش خواهش کردم برات یه پیراهن هندوانه ای بدوزه

و مامان مهربونم هم قبول کرد

برات یه کیک هندونه هم گرفتم و با چند تا کاغذ رنگی هم میزمون رو تزیین کردم

و بعدم علی رغم بدقلق یات چند تا عکس ازت گرفتم

دخترم ازت معذرت میخوام که دو ماهه برات پست جدید نذاشتم

به خاطر جابه جایی نتونستم خیلی ازت عکس بگیرم

جبران میکنم گل گلی مامانبوسبوسبوس

شاد باشی گلم

پسندها (9)

نظرات (12)

مامان ندا
16 دی 93 0:47
یلدامبارک ماشالله چه بزرگ شدی خوشح به حالت بااین عسل جون که دائمالباسهای خوشمل میدوزه خدابرات حفظش کنه دل مارواب میکنی
مامان زری
پاسخ
ندا جون ممنونم
مامان مطهره
16 دی 93 20:43
سلام عزیزم تبریک میگم واسه داشتن همچین دخمر نازی تقریبا تمام وب دخمری رو دیدم و حسابی لذت بردم عاشق عکساش شدم میشه بگین اسم و مدل دوربینتون دقیقا چیه؟
مامان زری
پاسخ
ممنون عزیزم دوربینم 6 دی کنون هستش
شيوا
16 دی 93 21:40
آرنیکا جونم با تأخیر فراوان یلدات مبارک ایشا... سالیان سال یلداهای شیرینی کنار خانوادت داشته باشی زری جونم میتونم بپرسم که عسل جون زندایی ارنیکاست یا نه؟؟؟
مامان زری
پاسخ
ممنون شیوا جون نه گلم عسل جون مادر خودم هستن
خاله سارا
17 دی 93 0:09
خاله قربونت یلدات میارک نازم . چه دخمل نازی دارسم مااااااااااااااااااااا
مامان زری
پاسخ
بله دیگه خاله ساراییی جونم
مامانی
18 دی 93 7:41
یلدات مبارک گلممم ماشالله چقدر خودشو شیرین میکنه
مامان زری
پاسخ
مرسی مامانی مهربون
مامان نرگس
20 دی 93 1:01
این هندونه خوشگل و خوشمزه کیه!!!!!!!!!! بخورش من!!!!!!!!!!!! آرنیکا جونم خیلی ناز شدی با لباسی که مامان جونی برات دوخته....دستشون درد نکنه
مامان زری
پاسخ
نرگس جون ممنونننننم
شیما مامان شاهین کوچولو
20 دی 93 18:52
وای وای وای خیلی محشره ست لباس ارنیکا جون و کیکی هندونه خیلی قشنگ شده زری بانو از مامان هم تشکر کن بخاطر سلیقه خوشگلش پرفکت پرفکته
مامان زری
پاسخ
شیممممممممما ممممممممممنون
زهرا مامان ایلیا جون
28 دی 93 2:03
ای جونم .هندونه ناز کوچولو رو ببین .یلدات با کلی تاخیر مبارک عسل خاله. زری جون ایشالا به امید خدا جا به جا شدین ؟
مامان زری
پاسخ
مرسی زهرا جونم بله عزیزم جابه جا شدم
مامان مطهره
28 دی 93 23:01
سلامعزیزم من چند وقته اتفاقی وب دخمری رو پیدا کردم و عاشق عکساش شدم کیفیت عکسا فوق العادست میشه بگین دوربینتون مارک و مدلش چیه؟
مامان زری
پاسخ
سلام عزیزم دوربینم 6دی کنون هست
مامان ندا
30 دی 93 21:26
ارنیکاجونم پیشاپیش تولدت مبارک منتظرعکسات هستم
مامان زری
پاسخ
ندا جون ممنونم بابت تبریکت
مامان نرگس
1 بهمن 93 7:41
آرنیکا جونم تولدت مبارک
مامان زری
پاسخ
مرسی مامان نرگسی
مامانی غزل جون
14 بهمن 93 17:50
همیشه ا ز دیدن عکس هات لذت میبرم عزیزممممممممم
مامان زری
پاسخ
ممنونم گلم