آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

آرنیکا شادی زندگی

22 ماهگی آرنیکا با ژست های مختلف

1393/9/1 23:29
نویسنده : مامان زری
1,621 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم تو

آرامش مطلقی

لبخندت، تلالو برق چشمانت

صدای آرامت 

اصل کار ،تپش قلبت

انگار که یه دنیا ارامش را به قلبم تزریق میکنی

بی نهایت دوست دارم

کلی آرنیکا شیطون در ادامه مطلبچشمکچشمکچشمک

 

دختر نازم سلام 

قربونت برم من که انقدر شیرین شدی و کارای قشنگ قشنگ میکنی و کلی هم دلبری

انقدر ناز داری که خدا میدونه 

تا با کسی تلفنی صحبت میکنی میگی بوس بوس و شروع به راه رفتن میکنی و دور تا دور خونه میچرخی و صحبت میکنی و به زبون خودت مثلا داری اتفاقات رو میگی

همه خانوما رو عمه صدا میکنی 

تا شیطونی میکنی و میفهمی من ناراحت شدم میگی بشید و یا تندی میای بوسم میکنی و تو صورتم میخندی که منم ببوسمت

الانا دیگه بیشتر کلمه میگی و حتی جمله های دو سه کلمه ای هم میگی

دخترم عاشق اسباب بازیات هستی و کلی باهاشون بازی میکنی ولی خب بیشتر وقتا از اتاقت میای بیرون و اسباب بازیات رو وسط پذیرایی میریزی که البته تو برناممه که باهات کار کنم که بیشتر تو اتاق خودت بازی کنی

سی دی های با نی نی رو برات گرفتم و کلی چیزای جدید ازش یاد گرفتی چون با دقت نگاشون میکنی البته تایم طولانی نگاه نمیکنی

جدیدا علاقه پیدا کردی خودت لباس و کفشت رو بپوشی 

کفشات رو راحت پات میکنی ولی شلوارت رو فقط گاهی اوقات درست میپوشی

و یه چیز دیگه اینکه به دمپایی روفرشی خیلی علاقه داری و تا میرسیم خونه کفشات رو در میاری و رو فرشی میپوشی

کلا خانوم قرطی هستی برا خودت

عاشق اینی که وسیله هرکس رو سریعا بهش برسونی حالا چه عینک بابایی باشه چه گوشی دایی جون و یا هر چیز دیگه ،اگه من گوشی عسل جون رو بردارم تندی میگی عسی و میای ازم میگیری و میبری بهشون میدی

وقتی چیزی میخوری پوشش رو سریع میبری میندازی تو سینک و یا اشغال روی زمین ببینی یراست میبری میندازی تو سینک

اعداد رو تا ده تک و توک میشماری ولی همش رو بلد نیستی مثلا هشت و نه ده رو خوب پشت سر هم میگی

به لطف بابایی و عسل جون چایی خور شدیخطاخطاخطاالبته من بیشتر از روزی دوبار اجازه نمیدم اونم خیلی کمرنگ

اوه اوه یادم نبود کلی هم عاشق شکلات و کاکایو شدی اونم هر نوعش حتی کاکایو 86 درصدترسوترسو

حالا من چکار کنمگریهگریه

خیلی دختر باهوش و مودبی هستی ،بعد از غذا میگی میسی و الهی شکر میکنی 

وقت میگی اب یا به به،بهت میدیم سریع میگی میسی

دیگه چیزی یادم نمیاد،میرم سراغ عکسای خانوم گل

فقط توروخدا صورت نازت رو ببین تو هر عکس یه شکلی هستیخجالتخجالت

و اما اخم خانوم طلا

الهی مامان دورت بگرده که انقدر نازی

محبتمحبتمحبت

بای بای دخترم

بوسبوسبوس

پسندها (6)

نظرات (7)

مامان نرگس
8 بهمن 93 9:36
22 ماهگیت مبارک آرنیکای عزیزم
مامان نرگس
8 بهمن 93 9:40
وااااااای اخم و خنده شو ببین که با هم قاطی شده ...کلی ذوق کردم عکسهات و ژستهات عالی بودن دخملی ناز آشغال جمع کردنت و تشکر کردن هزار تا آفرین داره دخمل باهوش من
مامان زری
پاسخ
مرسی مامان نرگسی
مامان امیرعباس و ارغوان (دوقلوها)
8 بهمن 93 10:05
سلام عزیزم چقدر نازه دخترت خدا حفظش کنه
مامان زری
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان ندا
8 بهمن 93 14:57
22ماهگیت مبارک مامان عکاس شده وژست های نازنازی ازت میگره
مامان زری
پاسخ
مرسی ندا ی عزیز
شبنم.س
11 بهمن 93 15:13
سلام،وبلاگتون هم مثل دخترتون قشنگه.بماهم سری بزنید.
مامان زری
پاسخ
ممنون چشم حتما
مامانی
18 بهمن 93 7:58
23ماهگیت مبارک باشه ارنیکا جونی تا باشه از این ناز کردنا باشه زری جون افرین به مامان با این عکسای خوشگل مرسی عزیز دل از لطفتون
مامان آتنا
3 اسفند 93 2:24
وای خدا کی میره این همه راهو؟؟؟ با این همه توانایی واسه ژست صورت جون میدی واسه تبلیغات تلوزیونی . آفرین به مامانی که تونسته شکار لحظه ها کنه
مامان زری
پاسخ
ممنونتونم مامان اتنا عزیز