آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

آرنیکا شادی زندگی

تولد دو سالگی پرنسس ناز

1393/11/6 23:34
نویسنده : مامان زری
7,259 بازدید
اشتراک گذاری

آرنیکای من.......

ای همه ی هستی من.......

من در صدایت آرامش.......

در نگاهت زندگی.........

در کلامت طراوات ..........

و در وجودت خودم را پیدا کردم........

روز تولدت تو همان اولین ثانیه ها........

انگار دوباره زنده شدم..........

ادامه مطلب یادتون نرهچشمکچشمک

آرنیکای عزیزم تولدت مبارک

بازم شادی و بوسه،گلهای سرخ و میخک            میگن کهنه نمیشه ،تولدت مبارک

تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا                      وجود پاکت اومد به جمع خلوت ما

تو تقویما نوشتیم تو این ماه و تو این روز               از آسمون فرستاد خدا یه ماه زیبا

یه کیک خیلی خوش طعم ،با چندتا شمع روشن      یکی به نیت تو یکی از طرف من

الهی که هزار سال همین جشنو بگیریم                به خاطر وجودت به افتخار بودن 

تو این روز پر از عشق ،تو با خنده شکفتی          با یه گریه ساده به دنیا بله گفتی 

ببین تو آسمونا پر از نور و پرند س                     تو قلبا پر عشقه رو لبا پر خنده س

واسه تولد تو باید یه دنیا آورد                  ستاره رو سرت ریخت،تو رو تا آسمان برد

اینا به یادگاری توی خاطره هاته                   ولی به امروز میشه کلی قسم خورد

تولدت عزیزم پر از ستاره بارون               پر از بادکنک و شوق پر از آینه و شمعدون

الهی که همیشه واسه تبریک امروز          بیان یه عالمه عاشق بیان هزارتا مهمون

آرنیکای نازم این شعر رو عمه جون روی هدیه تولدت برات نوشته بود

دختر دو ساله من تولدت مبارک

عزیزترینم ،دو ساله که من و بابایی هر لحظه و هرجا از بودن با تو و در آغوش گرفتنت غرق در شادی میشیم و روزی هزاربار خدا رو برای داشتنت، شکرگذاریم

ناز من امسال به خاطر جابه جایی خونه نتونستم از قبل برای تولدت برنامه ریزی کنم 

ولی با کمک مامان مهربونم روزای اخر دست بکار شدم و سعی کردم برات این روز زیبا رو به یادماندنی کنم

عزیزم امسال خیلی با سال قبل فرق داشت به خاطر اینکه تو کاملا معنی تولد رو درک میکردی 

از اندازه گیری لباست گرفته تا درست کردن دسرای تولدت رو با ذوق دنبال میکردی 

با هر بادکنکی که بابایی برات باد میکرد کلی ذوق میکردی و میگفتی

بیب بیب هورا

این کلمه رو خیلی وقته یاد گرفتی و هر موقع از دیدن چیزی خوشحالی و ذوق زده میشی ،میگی

بیب بیب هورا

تولد دوسالگیه نازگلم با تم بستنی

کارت دعوت 

تزیینات تولد دخترکم

 

 

و اما بستنی شیرین مامانبوس

مراسم شمع فوت کنی که عاشقش بودی و با توجه به درخواست های شما نازدونه چهار بار برات فشفشه روشن کردم  

خانوم طلا و ریسه بادکنک در حال گردش

میز شاممون هم شامل :زرشک پلو با مرغ،فسنجون معروف مامانخندونک،لازانیا رولی،پیراشکی اسفناج،پیتزا قیفی، سالاد بین الملل، سالاد فصل، ژله بستنی،ژله طبقه ای و ژله پلنگی

این دستبند که سنبل ماه تولدته ، هدیه مامان و بابا

این دوچرخه هم هدیه عسل جون و بابا جون 

عمه جونم برات یه fun oven  هدیه اورد که خیلی دوسش داری روزانه کلی باهاش سرگرمی

باباجون وعزیز جون و بقیه هم زحمت کشیدن هدیه نقدی برات آوردن

اینم تل بستنی دخترکم که اخر مراسم  توسط فردی ناشناس خورده شده بودخندونک

الهی همیشه خوشحال و خندان و موفق ببینمت دخترکم

امیدوارم بتونم همیشه سالروز تولدت رو برات جشن بگیرمبوسبوس 

پسندها (15)

نظرات (18)

هم وطن
24 بهمن 93 21:10
سلام خدا حفظش کنه چقدر ناز و خوشگله من که چند بار فتبارک الله احسن الخالقین گفتم وسایل و پذیرایی و .... عالی بودن
مامان زری
پاسخ
واقعا ممنون دوست عزیز
شیما مامان شاهین کوچولو
25 بهمن 93 13:41
به به خیلی شیک و باکلاسه زری جون ... واقعا از رنگ بندی و خلاقیتت خوشم اومد خیلی باسلیقه طراحی کردی... اون همه غذاهای خوشمزه و رنگ و وارنگ واقعا دیدنی و خوردنین در کل خسته نباشی بااااااااانو پرفکت
مامان زری
پاسخ
شیما جونم ممنون به پای شما که نمیرسیم البته
✗ دختربهاری✗
25 بهمن 93 20:49
به به چه تولدت قشنگی مبارک باشه عزیز دلم
مامان زری
پاسخ
مرسی دختر بهاری
✗ دختربهاری✗
25 بهمن 93 20:50
من وقتی میام و پستای جدید شما رو میبینم انرژی میگیرم خدا آرنیکا جونو حفظ کنه
مامان خوشگله کیجا
26 بهمن 93 1:16
سلام اول از همه تبریک میگم و بعد اینکه فقط میتونم بگم فوق العاده است همه چیز عالی بود دستت بی بلامامان هنرمند!! یه سوال خمیر پیتزا قیفی آماده بود یا خودتون درست کردین؟
مامان زری
پاسخ
ممنون عزیزم بله خمیر پیتزا رو اماده گرفتم
سيدفاطمه
26 بهمن 93 11:23
سلام عزیزم خوبی آرنیکا جون تئلدت با تاخیر مبارک ببخش من در گیر اسباب کشی بودم ونبود نت دیگه نتونستم بیام واااااااااااای تمت خیلی زیبا مپل همیشه مامن زری دست گلت درد نکنه معرکه بود عالللللللللیییییییییی انشالا دوهزززززززززززززززززززززززززار ساله شی همیشه دل خوش وبه آرزوهای قشنگت برسی دوست دارم میبوسمت عشق خاله
مامان زری
پاسخ
مرسی فاطمه عزیز
مامانی
26 بهمن 93 16:53
تولد دو سالگیت مبارک باشه عزیز دلم زری جون عالی بود
مامان زری
پاسخ
مرسی عزیزم محمد صادق جون رو ببوس
آبجی فاطمه
27 بهمن 93 21:48
نیکاجون تولدت مبارکچه دختره خوشگل وخوشمزه ای داری.خداحفظش کنه.مامانی دستت طلا.تولدشو خیلی عالی برگزار کردی.با اجازه خواننده خواموش وبلاگت بودم.الان اومدم تبریک بگم
مامان زری
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان نفیسه
28 بهمن 93 10:25
سلام گلم تولدت مبارک خیلی شیک و تمیز و زیبا برگذار شده بود ما هم جشن نیم سالگی حلما گلی رو گرفتیم با تم طاووس... شما هم دعوتید
مامان زری
پاسخ
ممنون عزیزم چشم در اولین فرصت مام پیشتون
مامان نرگس
28 بهمن 93 14:53
آرنیکا جونم بازم میگم تولدت هزار بار مبارک خیلی جشن قشنگی بود خیلی خیلیی پر از رنگهای شاد و زیبا دستتون درد نکنه.....عالی بود لباسش هم که حتما کار عسل جونه.....خیلی زیبا بود من که عاشقش شدم همه چیز عالی بود زری جون دستتون درد نکنه... انشاله همیشه در کنار هم خوب و خوش باشید
مامان زری
پاسخ
مرسی نرگس جون شما همیشه به ما لطف داری
مامی الی
30 بهمن 93 8:04
آفرين به اين مامان با سليقه و دختر زيباشون. وبلاگ قشنگي داريد كه بخاطر عكساي زيباي دخترتون قشنگتر هم شده.با اجازه لينكتون كردم.
مامان زری
پاسخ
ممنون عزیزم
مامی الی
30 بهمن 93 8:05
بهمني خوشگل تولدت مبارك.انشااله تولد 200 سالگي
مامان ندا
1 اسفند 93 19:48
تولدت مبارک ببخشیددیرشدنت نداشتم الانم ازجایی واردشدم خودم نت ندارم ان شالله سالهای سال جشم وشادی داشته باشین بازم دست مامان زری وصدالبته مامان عسل دستشون دردنکنه بااون لباسهای نازی که دوخته
مامان زری
پاسخ
مرسی ندا جونم
مامان آتنا
3 اسفند 93 2:16
سلام عزیزم تولدت مباااارک خانوم کوچولوی زیبا و دوست داشتنی امیدوارم همیشه تنت سالم و لبات خندون باشه فرشته قشنگم مامامی دستت درد نکنه با این تولد قشنگی که واسه دخترمون گرفتی عکسا فوق العاده بود
مامان زری
پاسخ
شما لطف دارین ممنون از تبریکتون
مامان هانیه
3 اسفند 93 14:19
تولدت مبارک گل زیبای خوشبو همه چیز خیلی عالی بود زری جون خسته نباشی مامان باسلیقه لباس آرنیکا بینظیره
مامان زری
پاسخ
ممنون هانیه جون خوبی عزیزم دخترمون ارنیکا خوبه؟ کجایی خانوم خانوما دلمون برات تنگ شده حسابی
مریم مامی آرین (گروه تلگرام)
4 اسفند 93 17:02
تولد ارنیکاجون مبارک عزیزم واااااااااااااااااااقعا آفرین خانوم هنرمند بااجازه اددشدین
مامان زری
پاسخ
مرسی مریم جون ممنون که بهمون سر زدید
bahar
7 اسفند 93 19:14
سلام..تولد ارنیکا جوون با کلی تاخیر مبارک انشاله جشن 12 سالگیش.. من تازه وبتونو دیدم..تولدش عالی بوود..تمش..رنگ بندی...لباس خانوم طلا..میز شام همه چی عالی عاشق کیکش شدم چقد شیک و تمیز بووود از اینکه تمش تکراری نبود خیلی خوشم اومد دستت درد نکنه مامانی با سلیقه
مامان زری
پاسخ
ممنون بهار جون شما خیلی لطف دارین
مامان الهام
16 اسفند 93 21:45
تولدش مبارک خوشگل خانم
مامان زری
پاسخ
ممنون گلم