آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

آرنیکا شادی زندگی

نوروز 94 و دختر زیبایم

1394/1/16 18:18
نویسنده : مامان زری
1,759 بازدید
اشتراک گذاری

تو مثل بهانه ای ، تو مثل بهاری

تو مثل هر چه تابحال داشتم نیستی

جدایی از تمام انچه منظور من است ...

تو بهترین حسی ... صورتی ، دخترانه ای ...

با تمام دلبری ... با تمام قصه های دلبرانه ...

که پیش تر ها مادرم برای کودکی هایم تعریف میکرد

هنوز نمیدانی چقدر میخواهمت

هنوز نمیفهمی که اینجا که من ایستاده ام کجاست

زندگی کن بهانه قشنگ من برای عاشقی

زندگی کن بهانه و ارام ارام بزرگ شو ...

برایت لحظه ها را بعد از عید پر از انتظار میکنم

مطمینم تو ازبهار هم تازه تری

تو از هفت سین شب عید هم زیباتری

تو از خوابهای قشنگ دم صبح هم شیرین تری

جانکم ...  عزیزکم ...  

زعفرانی ترین طعم های روزگار

به طعم عاشقانه های ما

من    و    تو   

نمیرسند

 

 

 

یه پست طولانی با کلی عکس

در ادامه مطلب منتظرتونه

دخترک نازم این سومین سالی ست که نوروز را با تو اغاز میکنیم و روزهای بهاریمان را با خوشی هر چه بیشتر دنبال میکنیم

خوشگل من امسال ساعت تحویل رو دریا بودیم و بر روی کشتی و شما خوشگل خانوم هم کاملا بیدار و خوشحال.

کلی با بابایی دست زدیم و شما هم برامون دلبری کردی یکم هم نانای کردی

وبعد از برنامه تفریحی هم خوابیدی

امسال تا دوم عید کیش بودیم و بعد هم اومدیم تهران .سوم رو استراحت کردیم و چهارم هم رفتیم سبزوار

ناگفته نماند که شب برگشت از کیش تب کردی و ما هم خونه نیومده شما رو بردیم بیمارستان میلاد ،که خدا رو شکر خانوم دکتر گفت نه گلوت و نه گوشات عفونت نداره و فقط سرماخوردی

کیش خیلی خیلی بهمون خوش گذشت و تو هم حسابی خوشحال بودی و از اب و هوا لذت بردی و بازی کردی

اما بعدش که برگشتیم و رفتیم سبزوار همونجور که قبلا گفتم سرماخوردی و منم ازت گرفتم و کل عید من و تو خانوم طلا مریض بودیم ولی با این حال بازم خیلی بهمون خوش گذشت

قبل از رفتن به کیش من باز هم برای دخترکم سفره چیدم که هم خوشحالش کنم و هم دوست داشتم با رسم و رسومات بیشتر اشنا بشه

بدونه که ایرانیان به هنگام شروع بهار و ایام نوروز سفره هفت سین میچینن و کلی شادن و شکرگذار خداوند

سفره هفت سین امسال خیلی جالب بود چون همشون هدیه بودن و این ارنیکا ی من بود که باید هدیش رو انتخاب میکرد از بین هفت سین

که البته ارنیکا بانو سیر رو انتخاب کرد، عیدیش هم کتاب داستان بود

رقص دختری ناز


بچم فکر کرده بازم تولد

نشسته دست میزنه و میگه  تولد تولد

انتخاب آرنیکا بانو

سیر

و خوشحالی دخترکم

و اما ناخونک زدن ارنیکا به سفره

سنجد خورون

ترسوندن ماهی هاتعجبتعجب

و ذوق بعد از عملیات ترسوندنسکوت

بعد از برخورد جدی مامانچشمک

اینبار از دورخندونک

لحظه ورود به کیش

خرید کوله پشتی و کالسکه همانا

راه اومدن ارنیکا تا هتل هماناخندونکخندونک

خوشحالی مامان همانا


و اما هستی خانوم دوست جدید ارنیکا

هفت سین هتل هلیا

آرنیکا و ماهان

که خیلی قشنگ صداش میکنی ماهانبوس

سیزده رو هم بدر کردیمچشمک

آرنیکا و بازی با دایی

و خوشحالی زیاد

آرنیکا و آرسام

و محبت زیاد

دخترکم امیدوارم سال نود و چهار همیشه شاد و خندون باشی

بوسبوس

پسندها (6)

نظرات (7)

مامان الهام
6 اردیبهشت 94 8:46
وااااااااااااااااااااااای چقده عکس.آفرین به صبوری این مامان واسه آپلودشونخیلی خوشگل بودن
مامان زری
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان نرگس
7 اردیبهشت 94 14:42
پست خیلی زیبایی بود پر از عکسهای زیبا از ارنیکای زیبا انشاله همیشه به سفر و شادی عزیزم خیلی خوبه که خوش گذشته زری جون....انشاله همیشه خوش باشید چه کالسکه خوشگلی داری خاله جون.......
مامان زری
پاسخ
مرسی نرگس جونم
مریم مامی آرین (گروه )
11 اردیبهشت 94 9:49
به به چه عکس های ناز و چه مامان خوش سلیقه ای ..سال نو بر شما مبارک
مامان زری
پاسخ
ممنون عزیزم با ارزوی موفقیت در سال جدید برای شما
مامی حنان(وبلاگ روچک)
11 اردیبهشت 94 20:49
آرنیکاجونم الهی که صدتابهار کنارسفره هفت سین بخندی و شاد باشیهمیشه به گردش و تفریح و خوش گذرونی همراه بابا و مامان مهربونت
مامان زری
پاسخ
مرسی از این همه مهربونی
مامانی
14 اردیبهشت 94 15:31
خیلی ملوسه عسیسم...به ماهم سربزنید
سيدفاطمه
19 اردیبهشت 94 11:38
سلام زری جون خوبین پرنسس خاله خوبه
مامان زری
پاسخ
سلام عزیزم ما خوبیم قربونت برم ممنون که به یادمونی
مامان نفیسه
4 خرداد 94 8:43
چ لباسای خوشکلی .... عیدت مبارک عزیزم ..... به حلمای منم سر بزن
مامان زری
پاسخ
مرسی عزیز دلم من اومدم وبتون رو دیدم و کلی لذت بردم ولی نمیدونم نظر گذاشتم یا یادم رفته