آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

آرنیکا شادی زندگی

تولد سه سالگی پرنسس آرنیکا

1394/11/5 12:9
نویسنده : مامان زری
2,726 بازدید
اشتراک گذاری

شعر نابی بودی

آفتاب و بهار با تو امدند

طوفان شد و پیکانی آتشین در نقطه ای از جهان فرود آمد

و من با تو باور کردم

که میشود همبازی رنگین کمان در باران قدم زد

فرشته مامان سه سال زمینی شدنت مبارک

ادامه مطلب منتظرتمبوس

تولدت مبارک دردونه مامان و بابا

تولد امسالت رو با رنگ بنفش و گل تزیین کردیم

دختر نازم تولد امسالت در کنار سیزده تا دوست همسن برات خیلی جالب و پر از شیطنت بود

کل جشن یکجا بند نمیشدید و همش در حال بازی بودید

شما که کلا توی جمع نمیرقصی گاها با نگاه به بقیه دوستات میومدی وسط و یه قری هم میدادیچشمک

مراسم شمع فوت کنی و فشفشه و بریدن کیک که عاشقشی و بدون هیچ اصراری تا اخرش هستی

و قسمت جالب تولدت مراسم فوت کردن شمع دسته جمعی با دوستات بود که اصلا اجازه نمیدادین من شمع رو روشن کنم سریع یکیتون زودتر از بقیه خاموشش میکرد و خیلی جالب و به یادماندنی بود و همچنین قسمت انگشت زدن به کاپ کیکایی که براتون سفارش داده بودم که با کلی شور و حال بچگانه انگشت میزدین و میخوردین

همه این قسمتا رو فیلم دارم برات که در اینده حسابی ذوق میکنی با دیدنشون

یه مورد دیگه اینکه صبح تولد عسل جون بهت صبحانه داد و به خاطر اینکه از صبح کار زیاد داشتم نرسیدم بهت ناهار بدم البته بماند که خودت میوه و ... خوردی ولی موقع جشن میگفتم ارنیکا بیا نانای کن میگفتی مامان بزار پفیلامو بخورم ،ارنیکا بیا تو فیلمت باش مامان بزار چوب شورم رو بخورم میام

کلا گرسنه بودی و نمیدونی با چه اشتهایی موقع عصرونه ماکارانی میخوردی اونم بدون حضور من رو مبل نشستی و دو بشقاب ماکارونی خوردیتعجب

همونطور که گفتم به خاطر شیطنتتون خیلی عکس از مراسم ندارم و به همین دلیل مراسم عکاسی رو با نصفه باقیمانده از کیک گذاشتیم برای اخر شب که شما هم حسابی سرحال بودی و با مامان همکاری کردیبوس

ولی اینو بدون که جشن تولدت رو خیلی دوست داشتی و کلی بازی کردی و خوش گذروندی بوس

خب بریم عکس ها رو با هم ببینیم

و اینم خنده های شیرین تر از عسلم

میز عصرونه تولد آرنیکایی

اسم دوستات که در جشن تولد سه سالگیت کنارت بودن(شایلین ،اترینا ،درسا ،فاطمه ،صبا ،سانیا ،امیرعلی، نیروان ،دانیال،هلنا،مهدیس،مهرسا و پارسا)

آراد و عسل و فاطمه هم تشریف داشتن که از شما بزرگتر بودن و طه فسقلی عمه سمیه که خیلی کوچولو بود

دخترک نازنینم انشاالله همیشه شاد باشی و آرزوهات در دسترس

میبوسمت هزارتا بوس

بای بایمحبت

 

پسندها (9)

نظرات (5)

عمه فروغ
28 بهمن 94 11:43
3 ساله شدنت مبارک باشه آرنیکا جونم الهی که مانا باشی و همیشه همین طور بخندی و شاد باشی.فرداهات روشن و پر از زیبایی زری جون دست شما هم درد نکنه با این همه زحمت همه چیز عالی شده بود واقعا
مامان زری
پاسخ
ممنون عزیزم شما لطف دارین
♥مامان سامی♥
29 بهمن 94 11:40
عزیزززم آرنیکای خوشکلممممممممم تولد سه سالگیت مبارکان شالله همیشه از ته دل بخندی مث خنده های شیرینت تو عکساتزری جوون سلیقتون حرف نداره همه چی عالی..خدا قوووتفک کنم یکسالی میشه وبتونو دنبال میکنم (از تولد با تم بستنی) و از عکسای دخملی کلی لذت میبرم..پاینده باشیــــــــــد
مامان زری
پاسخ
عزیزم ممنونم از این همه انرژی حوب ما هم خوشحالیم که شما وب ارنیکا رو دنبال میکنید و باعث افتخاره
مریم
29 بهمن 94 12:02
چه تولد زیبایی دست مامان باسلیقه آرنیکاگلی درد نکنه عاااالی بود آرنیکاگلی ان شالله صدو بیست ساله بشی
مامان هانیه
5 اسفند 94 11:41
به بهههههه تولدت مبارک عزیز دلم مثل همیشه مامان زری برات سنگ تموم گذاشته زری جون یکی از دوستای آرنیکای من هم توی تولدتون هست سانیا از دوستای کلاس بادباک آرنیکاس
مامان زری
پاسخ
ممنون هانیه جونم ای جان من نمیدونستم سانیاخوشگل دوست دو تا ارنیکای نازه
مامان نفیسه
10 اسفند 94 11:05
عاللللللللللللللللللللللی خیلی شیک و مرتب! واقعا کیف کردم! خیلی با سلیقه اید! و البته از این بیشتر خوشحالم که از نی نی وبلاگی های قدیمی هنوز شما هستید و وبلاگ گل دختر تون رو آپ میکنید! اگه اینیستا هم دارید آدرسش رو میدید که اگه روزی روزگاری اینجا نخواستید ادامه بدید بازم بتونم ببینمتون؟؟