آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

آرنیکا شادی زندگی

اولین مروارید دختر نازم

1392/6/17 22:12
نویسنده : مامان زری
1,142 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                                                             

انار دونه دونه،دختری داریم یدونه                    قشنگ و مهربونه

انار دونه دونه،چند وقتیه که بچم                          گرفتار دندونه

انار دونه دونه،توی دهان بچم                         یه گل زده جوونه

گل نگو مرواریده                                           مثل طلا سفیده

            

دختر ناز نازی،امروز 1392/6/17 ساعت 14.40دقیقه یعنی درست در هفت ماه و 17 روزگیت فهمیدیم که اولین مرواریدت نیش زده و کلی خوشحال شدیم،البته دیشب هم با بابایی به لثه هات نگاه کردیم، دیدیم که لثت خیلی نازک شده و دیگه آماده شده بودیم برای دیدن دندون خوشگلت.

 مببببببببببببببببببببببببببببارکککککککککککککککککه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

ترنج شاپ: فروشگاه کیفهای گلیمی و جاجیم
17 شهریور 92 17:30
کیفها در دو طبقه بندی گلیمی و جاجیم عرضه شده است. که در هر بخش مدلهای متفاوتی از این کیفها قرار دارند. برخی از مدلها عبارتند از هنری، دانشجویی، اداری، مسافرتی، کوله، کیف پولی، پاسپورتی و.... این کیفها قیمت مناسبی هم دارند. ترنج شاپ: فروشگاه کیفهای گلیمی و جاجیم http://toranj-shop.vcp.ir
مامان ندا
17 شهریور 92 18:51
مبارک مرواریدای آرنیکاجون
جشن دندونی باعکسایادت نره
راستی بالاخره من رودیدی یانه

مرسی ندا جون
حتما براش جشن بگیرم عکسهاش رو میزارم
نننننننننننننننننننننننننه
مهسا.مامان نلی
17 شهریور 92 19:30
عزیزم مبارکت باشه ایشالا همیشه با اوون دندونای قشنگت جیزای خوشمزه خوشمزه بخوری

مرسی خاله جون

مامان ترمه
18 شهریور 92 11:27
مبارک باشه دندون قشنگ دختر گلم

مرسی عزیزم
مامان اسما
19 شهریور 92 15:11
مبارک باشه خوشگل خانوم چه دخمل نااااااااازی هزار ماشالا مرسی که به ما سرزدین باعث افتخاره دوستی باشما منم لینکتون کردم
مامان آنیل جون گلم
19 شهریور 92 22:06
سلام مامان زری و آرنیکا جون گلم دندون نو مبارک چه عالی .آنیل خانوم ما هنوز دندون در نیاورده ما هم چشم انتظاریم

مرسی عزیزم هیچ اشکالی نداره میگن هر چی دیر تر دربیاد بهتر تره

شیما مامان شاهین کوچولو
19 شهریور 92 23:59
اولین مروارید زندگیت مبارک عزیزم
مامان اهورا
20 شهریور 92 1:44
مبارکه آرنیکا جونم...قربونت برم الهی!!!!!!!


خدا نکنه خاله گلم
مامان مهرسام
20 شهریور 92 14:50
به به به مبارکه دندون درآوردی دخملی زرنگ ...اومدی تو جمع کباب خورا شیطونکم


بله دیگه ما هم کباب خور شدیم رفت
مامان امین
20 شهریور 92 22:56
مبارکه مباررررررررک.ایشالا همیشه دندونهای سالمی داشته باشی و مثل امین من دندون دراوردنت سخت نباشه.

مرسی خاله جون

مامان ندا
21 شهریور 92 17:56
زری جون جواب دادم نمی تونم بیام
یه عکس ازخودت بذارتامن هم توروببینم برای این هم رمزمیدم
اخه نمیشه که من عکستوندیدم بی معرفت

باشه عکس های نمایشگاه رو میزارم

شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
21 شهریور 92 22:03
سلام نفسی مرواریدت مبارک خاله جونم.
عزیزم من فردا میام نمایشگاه حتما بیا ببینمتون. من ک خیلی دوست دارم ببینمتون. بووووووووووس

باشه عزیزم ما هم میایم

مامان کیاراد(آرزو)
22 شهریور 92 1:00
تبریک میگم عزیزدلمایشاا...همه ی دندوناتو بسلامتی وبدون ناراحتی در بیاری

مرسی خاله جونم
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
23 شهریور 92 0:34
ســـــــــلام آرنیکای نازم ...
بالاخـــــــــره پیداتون کردم ...
با اجازه لینکتون میکنم ...
قربونت برم دخمل نااااااااااز ...
عزیزدلم اول عاشق خودتــــ شدم دوم اسمتـــ ...
دوستت دارم زیاااااااااااااااااااااااااااد ....

مامان زری عزیز امروز خیلی خوش گذشتــــ ...
امیدوارم دوستیهامون پایدار باشه ...
اینم از آدرس وب ما :
www.pesaraksheytoon.niniweblog.com

سلام عزیزم به ما هم خیلی خوش گذشت و از اینکه در کنار شما بودیم لذت بردیم منم لینکتون میکنم عزیزم

مامان روشا
27 شهریور 92 10:20
مبارکت باشه عزیزم

سلام با اجازه من لینکتون کردم.خوشحال میشم شما هم لینک کنین

منم با افتخار لینکت کردم عزیزم
مامان بابای الیسا
27 شهریور 92 22:18
مبارکت باشه عزیزم

مرسی خاله جون
زهرا
30 شهریور 92 21:17
مبارک باشه عزیزززززززکم جشن دندونیت حتمن میام با یه هدیه ی خومشگل گنددددده
بگو مامانیت ازتون عکس بگیره بذاره اینجا تا دوستاتم کادومو ببینن

باشه خاله جون قول دادی گنده باشه ها

مریم--------❤
3 مهر 92 20:45
مامان حدیثه سادات
10 مهر 92 16:13
سلام آرنیکا جون ماشاالله چقدر نازی..
زنده باشی الهی. دندونت مبارک عزیزم...
به وبلاگ ما هم سر بزن عزیزم خوشحال میشیم


مرسی عزیزم
ولی چرا آدرس نذاشتی؟