آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

آرنیکا شادی زندگی

آتلیه دو سالگی پرنسس آرنیکا

1394/1/4 22:35
نویسنده : مامان زری
1,656 بازدید
اشتراک گذاری

آنقدر بی نهایتی این روزها،

آنقدر روان که میخواهم بمیرم برایت...

راه که میروی عشق میریزد از وجودت 

از لبانت ،چشمانت ،بازوانت...

به آغوشم میکشی در نهایت مهر ...

می بوسی ام!

و جهان برایم در لبان گرمت خلاصه میشود...

که چشم در نگاه تو، دوباره زنده میشود...

که صبح و روز من      تویییییییییییییییییییییی

01

ادامه مطلب منتظرت هستمچشمک

دختر گلم عکسهای دو سالگیت رو خود خودم ازت گرفتم آرامآرام

روز عکاسی عسل جون باهامون اومد تا تو عوض کردن لباسات بهم کمک کنه و هم مامانی مهربونم ما بین عکسا تغذیت میکرد 

چند تا عکس اول رو خوب همکاری کردی ولی بعدش خسته شدی کلی باهات صحبت میکردیم و بازی تا یدونه عکس دیگه ازت میگرفتیم

خلاصه روزی بود برا خودش پر از خنده و بازی و گریه و عصبانیت منخندونک

02

03

04

05

06

07

08

09

10

11

12

13

همیشه پاینده باشی دخترک نازم

دوستای خوبم شما کدوم عکس رو انتخاب میکنید ؟محبت

پسندها (8)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

ترنم
24 فروردین 94 9:47
عکسای قشنگی بود عزیزم همشون زیبا بودن با ارزوی بهترین ها
مامان زری
پاسخ
مرسی ترنم جون
مامان ندا
24 فروردین 94 14:58
افرین به مامان عکاس خیلی قشنگن 7-12خیلی نازه البته همشون قشنگن چون من به شخصه رنگ زردروخیلی دوست دارم
مامان زری
پاسخ
مرسی ندا جونم ببوس دختری رو
مامان ندا
24 فروردین 94 17:49
زری ارنیکاروازپوشک گرفتی چیزی میدونه باهات همکاری میکنه
مامان زری
پاسخ
نه هنوز ندا جون فعلا که خودش هیچ علاقه ای نشون نداده
*مامان فرزانه*
27 فروردین 94 9:07
مامان زری جون چه عکسای خوشکلی گرفتی ازپرنسس خانوم.بچه بیچاره حق هم داره خسته شه عصبانیت شمابرای چی بودراستش پسرمنم همیشه باهام درگیره چون من زیاد اهل عکاسی هستمبه هرحال خدا دخترنازتو برات نگه داره؛متنت هم خیلی زیبا بود به دلم نشست با اجازه کپی
مامان زری
پاسخ
فرزانه جون حق با شماستاختیار داری خانومی
*مامان فرزانه*
27 فروردین 94 9:09
راستی من عکس شماره 7 خیلی نااااااااازه
مامان الهام
27 فروردین 94 11:13
عزییییییییییییییزم.بوس واسه دختر نازمون
مامان زری
پاسخ
ممنون الهام جون
مامان اهورا (نرگس)
27 فروردین 94 20:10
سلام زری جون... این چندمین باریه که من سر میزنم و تو وبلاگم نمیای عکسا عالی شدن عکاسی عزیزم یا همین جوری؟؟!!!!!! اگه اشکال نداره می خواستم بدونم با چه دوربینی عکس می گیری.... همه ی عکسا خوشگلن...چون آرنیکا نازه و مامانش هنرمند....
مامان زری
پاسخ
سلام نرگس جونم من واقعا شرمندتون شدم فکرکنم دارم عکاس میشم دوربینم 6d کنون هستش ممنون بابت نظرت
تاپ
28 فروردین 94 12:35
برایه خرید تاپ و كلاه و تي شرت هایه خوشگل پسرانه و دخترانه از فروشگاه ما دیدن نمایید: http://ninitavalod.mihanblog.com
مهسا
28 فروردین 94 16:51
همه عکسا خوشگلن دستت درد نکنه مامانی
مامان زری
پاسخ
مرسی مهسا جون
مامان خوشگله کیجا
30 فروردین 94 1:00
سلام عکسا فوق العادست!!! 1-3-11
شيوا
30 فروردین 94 15:51
سلام مامان زری ,خسته نباشین عکسای قشنگی گرفتین به نظر من ۱ ،۷ عالین ببوسین آرنیکای خوشگلمو,من دلم ضعف میره برا این دخمل
مامان زری
پاسخ
لطف دارین مامان شیوا جون
مامان نرگس
30 فروردین 94 16:51
عکسهاش قشنگ شدن ولی من شماره های،07،0912 01،02،03، رو بیشتر خوشم اومد.....ژستهاش خیلی قشنگ شدن
مامان زری
پاسخ
ممنونم نرگس جونم
مامانی غزل جون
4 اردیبهشت 94 14:15
واااااااااااااااااااااااای عزیزم ماه شدی گلم خیلی ناز شده عکس هاش من 6 و 7 و 12 رو پسندیدم البته همه شون خوشکل شده بودن میبوسمت ماه کوچولو
مامان زری
پاسخ
واقعا ممنونم از نظرتون
آمنه
4 اردیبهشت 94 21:49
سلام. عکساتون خیلی خوب بودن. خدا آرنیکا جون رو براتون حفظ کنه.
مامان زری
پاسخ
ممنون امنه عزیز
مامانی
1 خرداد 94 11:01
عزیز دلم مثل همیشه نازززز زری جون عکسا تو حلقم نزدیکم نیستی پسرمونو بیارم عکس بگیری ازش
مامان زری
پاسخ
ممنون گل گلی تهران تشریف بیارین در خدمت باشم