آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

آرنیکا شادی زندگی

نیم سالگی نفسم

1392/5/5 22:19
نویسنده : مامان زری
1,673 بازدید
اشتراک گذاری

به به چه کیک خوشتلی، شمعم که 6تا داره بله دختر مامان ماهش شده

ای عزیز ترین  مامانی و بابایی شش ماهگیت مبارک

میبوسیمت یکی مامان یکی بابا

اینم کادوهات       

 

ناز نازی مامان پنج ماهتم تمام شد و وارد ماه ششم شدی، امروز رفتیم پیش آقای دکتر :وزنت مامان جان فقط 500 گرم اضافه شده بود، الان 6.700 وزنت و قدتم 67 س. ولی مامان زیاد خوشحال نیست چون هر کاری میکنه وزنت بالا نمیره، آخه چرا؟ مامان از امروز باید غذای کمکیت شروع کنم، دختر مامان دیگه میتونه فرنی،حریره بادوم وحتی سوپ هم بخوره. الهی قربونت برم که غذا خور شدی.

آرنیکا خانوم دوست نداره دمر بخوابه، فقط دوست داره بشینه یا وایسته، مامان جان نی نیا تو سن تو دیگه خودشون دمر میفتن ولی تو تا حالا سه چهار بار بیشتر  دمر نشدی ای تنبل خانوم...

آها باالاخره وایستادم، حالا پول منو بدین من میخوام برم.

وقتی با خودت بازی میکنی یا جیغ میکشی یا میگی هو هو ، مثل الان...

مامان جان شما همینجوریم خیلی خوشگلی پس احتیاجی به برس و سشوار نیست،بعدشم تو که مو نداری.

اینجا مامان مهمونی دوره ای داشت از بس اذیت کردی خودت خسته شدی،عاقبتت شد این...

خوب اینم آرنیکا خانوم و هلنا ناز نازی دختر خاله فتانه، هلنا 80 روز ازت بزرگتره... 

مامان جان لباس هلنا رو ول کن شیطون

مامانی خوشگله دو سه روز خیلی تب داری و همش گریه میکنی، آقای دکتر گفت به احتمال 90 درصد داری دندون در میاری، دیدم خیلی گریه میکنی این هویج دادم دستت تا به لثت بمالی

امیدوارم هر چه زودتر دندونت در بیاد اینقدر اذیت نشی گلم.

اینم بقیه عکسای شش ماهگیت مامانی

چه دختر مودبی،به به

آرنیکا خانوم یه امضا میدی؟

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

خاله آویسا
2 مرداد 92 4:21
سلام دوستای عزیزم.من تو جشنواره نی نی شکمو شرکت کردم. لطفا به من رای بدین برای این کار عدد 527 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. من اولین باره که تو جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم و خیلی دوست دارم برنده بشم و به کمک همتون نیاز دارم همتون رو می بوسم ان شاالله بعدا جبران کنیم به ما هم سر بزنین خوشحال می شیم http://avisa1389.niniweblog.com
نسيم
2 مرداد 92 10:42
شش ماهگيت مبارك عزيزم
مرسي ماماني كه به وبلاگ پسرم سر زدين منم با افتخار لينكتون كردم

مرسی خاله نسیم جون

مامان آی سل
2 مرداد 92 13:53
ماشالله دخترتون خیلی خیلی نازه....ممنون که به وب دخترم اومدین. تقویما کار خودم نیست.

مرسی گلم

elham
2 مرداد 92 14:35
پس این جیگر کی موهاش درمیاد

باالاخره در میاد خاله جون هههههههه

مامان ندا
2 مرداد 92 16:31
شش ماهگیت مبارک
قربونت برم بااون خوابیدنت توروروئک


مرسی خاله جونی

مامان محدثه و مهدیس
3 مرداد 92 12:11
6 ماهگیت مبارک خاله
ما بهت رای دادیم شما هم بیا به دوستات رای بده گلم

خاله جون الان دپرسم
مامان محدثه و مهدیس
3 مرداد 92 12:12
جیگرتو که اینجوری خوابت برده عزیــــــــــــزم
مامان ساره وثنا
3 مرداد 92 12:27
تولدت مبارك ارنيكا گله.
چه خنده بامزه اى داره !خدا حفظش كنه.
عزيزم خوشحال ميشم باهم تبادل لينك داشته باشيم.

مرسی خاله جونی،ثنا جون بوس بوس
سمانه مامان هما
12 مرداد 92 23:54
تولدت شش ماهگیت مبارک چه دختر نازی ماشالله خدا حفظش کنه
شقایق
13 مرداد 92 13:02
6ماهگیت مبارک نفس خاله