آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

آرنیکا شادی زندگی

روز تولد فرشته کوچولو

1391/11/13 17:56
نویسنده : مامان زری
3,299 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                                            

سلام گلم با اینکه شب قبل خیلی دیر خوابیدم ولی صبح ساعت پنج و نیم پاشدم اول نمازم خوندم و کلی دعا کردم برات، برای اینکه صحیح و سالم باشی  بعدم بابایی پا شد اونم نمازشو خوند و کم کم حاضر شدیم که بریم

ولی یه بغض عجیبی داشتم ،از یه طرف خوشحال بودم که بعد از نه ماه قراره شما قشنگی رو ببینم از طرف دیگه یه خورده میترسیدم(بین خودمون بمونه)،بعدش رفتیم دنبال مامان جون و با هم رفتیم بیمارستان و........

من، تو زیباترین فرشته آسمونی رو برای اولین بار تو اتاق عمل دیدمو یه بوس شیرین از اون پیشونی قشنگت گرفتم

اینم اولین عکسی که از دختری قشنگه گرفتیم

گلکم نامت را آرنیکا برگزیدیم به معنای آریایی نیک رفتار

 

بله عزیزم شما به دنیا اومدی و بعد هم بابایی و من این sms به فامیل و دوستامون دادیم تا همه بدانندکه فرشته ای زیبا متولد شده: 

مژده... مژده... امروز 1391/11/1 دختری زیبا با وزن 2.700 و قد 48 س با یه دنیا شادی و خوشی برای بابا مهدی و مامان زهرا متولد شده که این دختر زیبا کسی  نیست جز آرنیکای نیکو.

هورا.......

 

 

این دکتر لادن کاشانی بود که این عزیزو به مامان بابا داد و گفت اینم آرنیکا کوچولوی ما، اخه من قبلا بهش گفته بودم که اسم نی نی مون آرنیکا ست.

 

اینم دسته گلی که پدرو برای نی نی و مامان نی نی خریده بود خیلی خوشتل بابایی بوس بوس بوس

این گل برای تو مامان که از همه گلها قشنگتر و خوش بوتری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)