آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

آرنیکا شادی زندگی

جشن دندونی

1392/7/12 16:14
نویسنده : مامان زری
9,390 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                                       

سلام دختر نازم بالاخره هشتم مهر نود و دو برات یه جشن دندونی خوشتل گرفتم همه چیز خوب و عالی بود جز گریه های تو خوشگل طلا که از اول جشن تا آخر تمومی نداشت ،کلا از شلوغی و سر وصدا خوشت نمیاد...

ولی خب خیلی خوشگل و ناز شده بودی همه عاشق لباست شده بودن...

نازنازی من،تم دندونیت رو زرد و مشکی انتخاب کردم و خیلی از کارها رو هم انجام داده بودم و برای لباست هم دامن توتو رو انتخاب کرده بودم ولی چشمت روز بد نبینه به محض اینکه مامان جون دامنت رو آماده کرد و اومدیم تنت کنیم یهو از صدای جیغ و گریه ت کپ کردیم بله خانوم خوشگله از اون دامن تور توری میترسیدی  خلاصه این که هرجای اتاق چشمت به اون دامن میافتاد میزدی زیر گریه و ما هم پشیمون شدیم که اون لباس رو برای روز جشنت تنت کنیم و با کمی فکر کردن به این نتیجه رسیدم که برات لباس یه زنبور کوچولو درست کنم که به تم زرد و مشکی هم بیاد و برای همین جشن دندونیت شد با تم زنبوری...

و اما تزیینات خونه

اینم گیفتی بود که به مهمونامون دادیم

اینم برگه یادگاریت که اکثرا برات یادگاری نوشتن

ساعت تولدت

تزیینات رو هم بابایی انجام داد،یه عالمه بوس برای بابایی

اینم تزیینات درب ورودی و پارکینگ

هدیه من و بابایی،یه دستبند خوشتل

آرنیکا گل گلی صبح جشن در حال بازی

زنبور کوچولوی مامانی

زنبور کوچولوی بابایی

دست مامان مهربونم درد نکنه که لباس به این زیبایی برای آرنیکا دوخته، من که همیشه قدردان محبت هاش هستم

هستی:آرنیکا جونم گریه نکن جشن که ترس نداره ههههههههههههههه

کیک دندون که هم خوشتل بود و هم خیلی خوشمزه دست عمو قناد درد نکنه

آرنیکا کنار میز خوشمزه ها

عصرونه:آش دندونی،سالاد الویه،کشک بادمجان، فلافل

دسرها:ژله دندون، ژله آکواریوم،ژله رنگین کمان و کرم کارامل که متاسفانه فقط از ژله آکواریوم عکس دارم. برای اینکه ژله ها آب نشن بعدا اونها رو روی میز گذاشتم و یادم رفت ازشون عکس بگیرم

 و اینم هدایای دخمل ناز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (43)

مامان سید عرشیا
12 مهر 92 18:16
مبارک باشه آرنیکا جون . عزیزم چرا از لباست می ترسیدی ولی خب لباس زنبوری هم خیلی قشنگه.آفرین به مامان بابای هنرمند که چه هنرمندانه برات جشن گرفتن. یه سوال دارم دسرها را سفارش دادین یا خودتون درست کردین ؟ کار تزیینات چی ؟

مرسی عزیزم نظر لطفته
همه چیز رو خودم درست کردم ولی تم جشن رو پانی تم برام طراحی کرد و دیگه چاپ و تزییناتش با رمان رو هم خودم انجام دادم

مامان آوا
12 مهر 92 19:50
مبارک باشه خوشگل خانم چه جشن قشنگی چه مامان با سلیقه همه چیز عالی بود
مامان آوا
12 مهر 92 19:58
ایشاالله زود زود بقیه مرواریداترو هم در بیاد دخملی ناز برای آرنیکا جون
رمیسا
12 مهر 92 21:35
سلام، ماشاالله خیلی دختر نازی دارین.خدا حفظش کنه.مبارکت باشه عزیزم مرواریدهای کوچولوت
شما رو لینک کردم به وب دخمل ما هم سر بزنید
مرسی


چشم عزیزم حتما
مامان بردیا
12 مهر 92 23:00
قربونه اون خندت برم عزیزم چقد شما خوش خنده ای
مامان روشا
13 مهر 92 12:54
وااااای چه جشن قشنگی
دست مامان بابا درد نکنه


ممنون گلم
مهسا.مامان نلی
13 مهر 92 13:19
زری جون خسته نباشی واقعا عالی بود همه چیز خیلی با سلیقه بود.

مرسی عزیزم
زیباترین آغاز(حسنا)
13 مهر 92 22:18
آرنیــــــــــکا جون مبارک باشه عزیزم!! خانم زری خیییییلی جشن خوشگلی برای آرنیکا جون گرفته بودین!! واقا سلیقه ی خوبی دارین!! آرنیکای عزیز مثل فرشته ها شدی با این لباس!!ممنون از عکسای بی نهایت زیباتون!!

مرسی عزیزم نظر لطفته،ممنون که به ما سر میزنید
مامان هانا و هانیتا
13 مهر 92 22:29
به به مبارررررررررررررکه چه جشن قشنگ و مفصلی همه چیز عالی دستت درد نکنه مامان زری گل کاشتی
چقدر آرنیکا ناز شده ماشالله خدا حفظش کنه خیلی جیگر شده

مرسی عزیزم
شیما مامان شاهین کوچولو
13 مهر 92 23:36
زری جون عالیه عالییییییییی بود... ماشاله همه چیز پرفکت بود میز غذا هم که دیگه نگوووووووو دسرها و غذاها با ادم حرف میزدن
لباس آرنیکا جون هم خیلی قشنگ و با سلیقه درست شده بود
ای ول

مرسی شیما جونم
شاهین گلی بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس

سارا مامان محمدرضا
14 مهر 92 2:17
وای چه جشن قشنگی. چه مامان خوش سلیقه و هنرمندی. دستت درد نکنه زری جون. خوش به حال آرنیکا جووون. چه لباس زنبوری خوشکلی. شاخکاش چه نازن. مامانی واست سنگ تموم گذاشته ها. مرواریدت هم مبارک باشه جوجه طلایی

آره دیگه ماییم و همین یه دختر طلا هههههههههههههه

سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
14 مهر 92 8:36
وای چه جشنی. زری جون خیلی باسلیقه ای. دستت درد نکنه. خسته نباشی
آرنیکا جونم هم محشر شده یه عالمه ببوسش

مرسی سعیده جون

مامان شهراد
14 مهر 92 10:05
ارنىکا جون جشن دندونى مبارک مامان کلتم حساب ى زحمت کشىده. بوس بوس بوس
مامان نیروانا
14 مهر 92 18:09
عزیزم جشن دندونیت مبارک همیشه به جشن و شادی

مرسی خاله جونم
نیروانا جون و نی نی رو ببوس
elham
14 مهر 92 23:53
مبارکش باشه.همه چی عالی و خوشگله
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
15 مهر 92 0:04
عزیزم چه جشن خشنگی گرفتی مبارک باشه عالی بود مرسی خسته نباشی ارنیکا خیلی ماه شده با لباس زنبوریش برام ببوسش بیا خصوصی
مامان اهورا
15 مهر 92 13:56
همه چی عالی بودآفرین زری جون...واقعا" که هنرمندی...
دخترمونم چقدر ناز افتاده تو عکسا...دست مامانت درد نکنه.چه لباس قشنگی دوخته!!!
امیدوارم دندونای بعدیش راحت و بی درد سر دربیان

مرسی عزیزم
مهسا.مامان نلی
15 مهر 92 23:03
عروسک روز کودک و بهت تبریک میگم


ممنون خاله جونم
الی مامان آنیل
15 مهر 92 23:56
الهی دخملی جوووووووونم دست مامان زری درد نکنه چه جشن با حالی مبارکت باشه گلم
شاهپرک
16 مهر 92 1:58
همه چیز عالی بود.خسته نباشی خانمی.انشالله به سلامتی همه مروارید های آرنیکا جون راحت وبدونه درد در بیاد.برای این عروسک بهترینها رو آرزو دارم.
غزل جون
16 مهر 92 11:03
سلام جونم من غزلم و تازه3 ماهه که اومدم مامانی ام واسم وب لاگ ساخته برام دنبال دوستای خوب میگرده دوست داری بامن دوست بشی و تبادل لینک کنیم؟؟؟؟؟ خوشحال میشم بامن دوست بشی بهم سر بزن مرسی گلم
مامان هانیه
17 مهر 92 14:28
عزیزدلم مبارکت باشه دست مامانی هم درد نکنه خسته نباش ی
زنبور کوچولو خیلی خوشگل شدی

مرسی هانیه جون
آرنیکا رو ببوس
مامان ندا
17 مهر 92 15:05
وای سلام زری جوو وآرنیکاجونم
آرنیکاجون جشنت مبارک خیلی خوشگل بودن خاله جون چندوقتی نبودم رفتم سفرالان اومدم اینترنتن قطع بودتازه وصل شدببخشیددیرتبریک گفتم
جشنت خیلی خوشگل بودن منم اول میخواستم برای نوژان زنبوری بگیرم گفتم کارتکراریه ولی بعداپشیمون شدم چون رنگ زنبوری جون داره خیلی قشنگ بودن مبارکت باشه زری جون توهم خسته نباشی


ممنون ندا جونم

مامان اسما
17 مهر 92 17:52
به به چه جشنی افرین به این مامان باسلیقه وهنرمند مبارک باشه ارنیکاجونم قربونت بره خاله مثل ماه شدی خیییییییییییییییییییییلللی خوشگل شدی عشقم عروس بشی الهی عزیزدلم

مرسی مامان اسما جونم ،ممنون

نى نى عسلك
17 مهر 92 22:55
واى چه جشن خوشگلى!همه چيز چقدر باسليقه!كرم رنگى چقدر بامزه شده!ارنيكا جون هم مثل هميشه عين يه فرشته كوچولو!
مامانى دستت درد نكنه !سنگ تموم گذاشتى!


مرسی عزیزم بوووووووووووووووووس
مهناز
18 مهر 92 19:08
سلام آرنیکای ناز ان شاالله به راحتی بقیه مرواریدای نازتو هم در بیاری بوسسسسسسسسسس از طرف خاله مهناز

مرسی خاله جون ولی ای کاش آدرستو برام میزاشتی

مامان امین
19 مهر 92 22:32
وااااااااااای زری جون چه خلاقیتیهمه چی عااااااااااااااااااااااااااااااااالی بود.تزیین غذاها. لباسهای آرنیکا جون. تزیین خونه دیگه هرچی تعریف کنم بازم کمه. دستتون درد نکنه.
مامان کیاراد(آرزو)
20 مهر 92 17:19
آفرین به مامانیه گلخیلی زحمت کشیدین.همه چی عالی بود حرف نداشتواسه آرنیکای خوشگلونفس
nira
20 مهر 92 22:37
چه زنبور کوچولوی نازی
دندون کوچولوش هم مبارک
همه چیز قشنگ و با سلیقه بود خسته نباشین

مرسی نیرا جونم

مامان ندا
21 مهر 92 0:33
زری جون گفتی خودت چاپ کردی برای چه تعدادمهمون هزینه طراحی گرفت چاپ روچقدرکارهابراق بودن یامات

50 نفر مهمون داشتم
هزینه طراحی 20 تومان شد و هزینه چاپش 30 تومان و بعد هم با روبان تزیینشون کردم
کارها هم براق بودن

مامان ندا
21 مهر 92 0:34
بادکنکاروچطوری گل کردی

شوهری اونا رو درست کرده بود ولی تا جایی که میدونم با نخ به هم وصلشون کرده بود
مامان نیکا
24 مهر 92 22:48
واااااااااااااااااااااای چه جشن با شکوهیآرنیکا جون مبارک باشهمامانش خسته نباشی،خیلس با سلیقه ای
مامان مهرسام
27 مهر 92 1:22
خیلی با سلیقه و زیبا

مرواریدای زنبور کوچولومون هم مبارک ....خوشمزه بود هااااااااااااااا

آره خاله جون جات خالی خوشمزه بودن

شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
27 مهر 92 10:48
وای خاله ای چه جشن دندونی خوشگلی
ماشالا ب تو نفسم
ولی ای کاش دامنتو میپوشیدی
مامان و بابای مهربون دستتون دردنکنه
همه چیز عالی بود

مرسی شقایق جونم
خاله جون
27 مهر 92 13:48
عزیزکم آرنیکا نیش زدن اولین مرواریدت مبارک دوست دارم بوس از دور

مرسی خاله جونم نی نی رو ببوس هر وقت اسمش قطعی شد زود بیا بهم بگو
مامان پندار
29 مهر 92 14:31
عزیزم مرواریدت مبارک زنبورک عسلی دست مامان و بابای مهربونت درد نکنه
مامان ندا
1 آبان 92 20:11
وای وای وای
زری جون من توی این پست چندتانظرگذاشته بودم پس کو؟

ندا جون من همه نظرات رو تایید میکنم ولی نظری نیومده

مامان نرگس
7 آبان 92 10:47
عزیزم کلی سر ذوق میام جشن خانم گل رو میبینم
لباسش منو کشته....بعدا ها واسه دخترم بتونم بدوزم خیلی خوبه


مامان ندا
26 آبان 92 13:20
سلام زری جون خوبی من تواین قسمت نظرگذاشته بودم تازه سوال هم ازت کرده بودم چراتاییدنکردی
مامان زری
پاسخ
ولی تا جایی که یادمه به سوالت جواب داده بودم نمیدونم چرا تایید نشده شایدم اومده بودم پیش خودت جواب رو گذاشته بودم
مامان ندا
26 آبان 92 13:23
منم میخوام برای تولدنوزان زنبوری سفارش بدم قبلابرای دندونی کلاسیک سفارش دادم ولی بچگونه قشنگ تره همه عکسات براق بودن یامات اون بادکنک هاروچطوری گل کردی قبلااین سوالات راپرسیده بودم هزینه چاپ برات چقدرتموم شدبرای چندتامهمون سفارش دادی البته همونی که برای نوژان کاردندونی انجام دادبازم انجام میده میخوام ببینم خودم چاپ کنم به صرفه تره یانه لباس زنبوری روازکجاگرفتی
مامان زری
پاسخ
مبارک باشه ار الان افتادی به فکر ندا جون،میخوای جشن بزرگ بگیری یعنی زیاد مهمون داری ؟ من که برای آرنیکا یه جشن خودمونی میگیرم از بس که تو جشن دندونی اذیتم کرد. تم ها رو همرو براق چاپ کردم و اون بادکنک ها رو هم آقای پدر درستیدن ولی تا جایی که دیدم اول بادشون کرد و بعد با نخ مدل گل درست کرد هزینه چاپ سی تومان برام تموم شد و چهل نفر مهمون داشتم لباس زنبوری رو هم مامانم براش دوخت امیدوارم موفق باشی
مامان ندا
28 آبان 92 15:36
زری جون آی زری جون زری جون آی زری جون کجایی سوال دارم بابا 1-رومیزی روخریدی اون ساتن زرده یادوختی 2- بیسکوئیت هاروازموسسه سفارش دادی
مامان زری
پاسخ
سلام ندا جون سلام ندا جون در خدمتم 1 رومیزی رو دوختم بعد جلوش ریسه زدم 2 بیسکوییت ها رو هم با کمک مامانم درست کردم به سختی
مامان فائزه
29 آبان 92 9:40
عزیزم جشن دندونیت مبارک همیشه به جشن و شادی چه مامان باسلیقه ای قدرشو بدون
samira
31 شهریور 93 11:32
عزیزم جشنت مبارک..... خیلی خوب و عالی بود....