آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

آرنیکا شادی زندگی

جشن قدم طلا خانوم

1392/12/8 1:22
نویسنده : مامان زری
2,395 بازدید
اشتراک گذاری

طلا خانوم مامان بالاخره موفق شدم به مناسبت تاتی کردنت در تاریخ 1392.12.8 برات جشن قدم بگیرم

البته نمیشه گفت جشن چون بیشتر شبیه مهمونی بود آخه میدونی گلم، پسر خاله مامانی و خانوادشون از گرگان اومده بودند تهران و پنجشنبه مهمون ما بودند و منم تصمیم گرفتم برات کیک بگیرم و به این بهونه برات جشن قدم بگیرم یعنی در واقع کمال استفاده رو از موقعیت پیش آمده بردم و این لحظه رو نیز برات ثبت کردم البته کادوت رو از قبل تهیه کرده بودم و منتظر این موقعیت بودم

امیدوارم همیشه تو زندگیت گام های استوار برداری و ما هم همیشه از موفقیت هات لذت ببریم

اینم خانوم خانوما،خوشگل خانوما

بقیه در ادامه مطلب

البته این رو هم بگم که کلی خانوم بودی و کلی هم با آهنگی که باباجون برات خوند قر دادی و کلی هم تاتی کردی تو جشن قدمت

مهدی و مهسا بچه های پسرخاله مامانی که کلی باهاشون بازی کردی و خوش گذروندی

دخترم بغل عسل جونش کلی داره نانای میکنه

اینجا هم خودت یکی از شمع هات رو فوت کردی

اینم پاپوش و کفش هایی که دخملی تا به این تاریخ پا کرده

 هدیه مامان و بابا که البته تاریخ اولین قدم برداشتنت رو پشتش حک کردم

بووووووووووووووووووووووووووس برای تو خوشگلترین

پسندها (4)

نظرات (24)

سارا مامان محمدرضا
20 اسفند 92 4:27
راه رفتنت مبارک آرنیکا جون. زری جون نیستی. کم پیدایی. عزیزم خصوصی داری.
مامان شهراد
20 اسفند 92 15:15
مبارک خاله جون
ندا مامان یسنا
20 اسفند 92 23:28
عزیزم چه دخترنازی هزار ماشاالله مبارکش باشه،من می خوام شما رو تو وبلاگم لینک کنم اگه دوست دارید به وبلاگ دختر منم سر بزنید
شقایق.مامان حباب
22 اسفند 92 16:09
وای وای سلام عروسک خاله قربون تو دخمل نانازی برم ک انقدر خوشگل نانای میکنی عسلک بوووووووووووووووس چه کادوی قشنگی دست مامان و بابای مهربون درد نکنه خصوصی
زهره(نى نى عسلك)
22 اسفند 92 22:14
پرنسس سبز پوش!قدمهات هميشه محكم واستوار و ردپاى قدمهات همواره سبز.
زهره (نى نى عسلك)
22 اسفند 92 22:21
چه خوشگل شده همه چيز سبز.لباس هاى ارنيكاجون كه خيلى خوشگله مثل هميشه.هديه مامانى هم خيلى مبتكرانه بودبخصوص ايده تاريخ زدنش! زرى جون در جواب سوالتون ،من دندانپزشك هستم.
مامان ندا
23 اسفند 92 19:47
مبارکه عزیزم جشن قدمت تاحالانمی دونستم جشن قدم چیه برای چی میگیرن دیده بودم جشن میگیرن امانخونده بودم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
28 اسفند 92 2:25
سلام زری جووون خوبی عزیزم جشن قدم دخملی مبارک باشه عزیز دلم چقدر خوشگل و ناناز شدی با این لباست الهی فداااات خیلی پلاک زنجیرت قشنگه مبارک باشه چه خوب کردی تاریخ زدی براش
نسیم
29 اسفند 92 1:04
درشکفتن جشن نوروز برایت در همه ی سال سر سبزی جاودان وشادی اندیشه ای پویا و آزادی و برخورداری از همه نعمتهای خدادادی آرزومندم سال نو مبارک
مامانی غزل جوون
29 اسفند 92 13:56
بهار آمد که تا گل باز گردد / سرود زندگی آغاز گردد بهار آمد که دل آرام گیرد / ز درد و غصه ها فرجام گیرد دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم . بهار بر شما مبارک
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
2 فروردین 93 5:48
زلال ترین شبنــم شــادی را همیشه بر لبانت آرزو دارم نه برای امروزت بلکه برای فردای هر روزت عیدت مبارک . .
سوده مامان مهیار
3 فروردین 93 4:05
بوی جان می آید اینک از نفس های بهار دستهای پر گل اند این شاخه ها، بهر نثار با پیام دلکش ”نوروزتان پیروز باد” با سرود تازه ”هر روزتان نوروز باد” شهر سرشار است از لبخند، از گل، از امید تا جهان باقی است این آئین جهان افروز باد . .
مامان آلما
6 فروردین 93 12:36
تنها خداست که میداند “بهترین” در زندگیت چگونه معنا میشود! من در سال نو آن بهترین را برایت آرزو میکنم. **نوروزت مبارک**
مامان زری
پاسخ
مرسی دوست خوبم
helen
11 فروردین 93 17:22
مامانی مهربون به پست ثابتم ی نگاهی مندازی؟؟!!
مامان ندا
16 فروردین 93 20:35
سال نومبارک کجایی دختر
نرگس
19 فروردین 93 15:15
ارنیکا جونم جشن قدمت مبارک انشاله همیشه همیشه قدمهای زندگیت رو محکم برداری عزیزم
مامان سيد عرشيا
20 فروردین 93 11:53
سلام عزيزم. عيد شما مبارك باشه. اولين قدم زندگيت هم مبارك باشه آرنيكا جون. انشاله هميشه در راه راست قدم برداري . چه ملوسي شده خوشگل خاله . دوست دارم . بوسسسسس
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
21 فروردین 93 4:17
کجایی عزیزم دلمون تنگید براتون
هانیه مامان پارسا کوچولو
21 فروردین 93 21:15
وای چه عروسک نازی خنده هات شیرین تر از عسله مامانی با اجازه لینکتون کردم خوشحال میشم به ما هم سر بزنید
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
23 فروردین 93 10:22
سال نوتون مبارک. با ارزوی سالی پر از موفقیت و سلامتی قدمهاش استوار و محکم
مامان اهورا(نرگس)
24 فروردین 93 15:34
جشن قدمت مبارک دست بابا مامان درد نکنه با اون هدیه قشنگشون
مامان شيوا
26 فروردین 93 16:17
سلام ماماني چرا خيلي وقته پست جديد نميذاريد ؟ دلمون برا آرنيكا جون تنگ شده
مامان ترمه
31 فروردین 93 8:06
چه بانمک جشن قدم من تا حالا نشنیده بودم دستت درد نکنه مامان خوش سلیقه
مامانی
7 اردیبهشت 93 2:09
به به چه کیکک بامزه ای ، چه لباس شیکی ، چه کادوی نازی و از همه مهمتر چه دختر ملوسی. قدم زدنت مبارک ارنیکا جان. ایشالا خداوند کمکت کنه که همیشه تو راه مستقیم حرکت کنی.