آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

آرنیکا شادی زندگی

سیزده ماهگی سوگلی

1392/12/1 1:47
نویسنده : مامان زری
1,477 بازدید
اشتراک گذاری

 

ماهگیت مبارک عزیزم

دختر نازم،شیرین ترین شکلات زندگیم روز به روز شاهد بزرگ شدنت هستم و غرق در شادی

تو هم روز به روز شیرین تر میشی با اون کارهای بامزت من و بابایی و حتی باباجون و عسل جون و دایی ها رو هم عاشق خودت کردی

اگه دو روزی نتونیم بریم خونه باباجون،همه زنگ میزنن که چرا نمیاین و اگه خودتون نمیاین هر جوری شده آرنیکا رو بفرستین بیاد ما دلمون براش تنگ شده،اینقدر عزیزی شما،خانوم خوشگله

1392.11.5 رفتیم پیش دکی جون همه چیز خوب بود ولی وزنت مثل همیشه پایین بود

وزن یکسالگیت:9 کیلو

قد یکسالگیت:74 سانت


عاشق این مدل نگاه کردنتم

 

دوست های خوبم یه عالمه عکس تو ادامه مطلب منتظرتونن،زودی بیاین...

 

 

 

اینجا داری پازل های زیر تختت رو نشون میدی که بهت بدیم ولی شرمنننننننننننننننننده ههههههههه

تا بهت میگفتیم لالا سرت رو میزاشتی روی اژدها تا بخوابی

میخوای ببینی زیرش چی چی داره

بله بالاخره یه چیزی پیدا کردی


1392.11.6:از امروز بابایی برات تو قلکی که هدیه تولدت بود پس انداز میریزه و میده به خودت که  بندازی و وقتی پول رو میندازی کلی برای خودت دست میزنی و ذوق میکنی

1392.11.6: امروز بهت میگفتم آرنیکا پیشی چی میگه؟  کلی صدای پیشی در میاوردی و به همه چیز شبیه بود جز صدای گربه


با صدای هر آهنگی که یک ذره شاد باشه خانوم خانوما کلی قر میده و نای نای میکنه با آهنگهای تکنو هم تکنو میزنی با مشت


1392.11.27 امروز دیگه تعداد قدم هات خیلی زیاد شده و خودت هم خیلی خوشحالی از این که میتونی راه بری

اگه یه کوچولو با صدای بلند بگم آرنیکا نکن،فوری بر میگردی منو دعوا میکنی،یه همچین وروجکی تشریف دارین شما


تا میگم آرنیکا ببیی چی میگه تو هم سریع میگی بع بع


زبون و بینیت رو هم نشون میدی و هم چنین چشمات رو که اگه جلوت رو نگیرم کار به جاهای باریک میکشه خخخخخخخخخخ

موقع کلاغ پر هم تا بهت میگم کلاغ  پر تو هم شروع میکنی به گفتن :  اه با کسره و بعد دستت رو میبری بالا و میگی اااااااااااااع ااااااااااااااع یعنی داری میگی کلاغ پر

جدیدا به کارتون علاقه پیدا کردی و شاید پنج دقیقه ای بشینی و کارتون نگاه کنی و اینم یکی از کارتون های مورد علاقت هستش که بیشتر جذب آهنگش میشی

راستی دوست های خوبم شما میدونید اسم این کارتون چیه؟

اینم عکس های دخملم با برف زمستونی که بسیار زیبا بود و پر انرژی

و اینجا هم دخملی دوباره محو تماشای تلویزیون

 اینجا هم دخملم داره میره خرید

اینم دخملی مامان بعد از حمام ،تر گل ور گل

 

اینجا هم آرنیکا خانوم با بادکنک های تولدش بازی میکنه

و اما دخمل شیطون تصمیم گرفته بیاد بیرون

اینم یه نمونه بارز دیگه از شیطنت (مرحله به مرحله)

واما هدیه ولنتاین دخملی که بابایی براش خریده البته ایده با من بوده خخخخخخخخخخخ

اولا ببخشید که این پست اینقدر طولانی شد و دوما به دلیل اینکه شوشو ویندوز رو عوض کرده و من هم با برنامه acdc خیلی کار نکردم به جای اینکه سایز عکس رو کم کنم،از کیفیت عکس ها کم کردم و از اونجایی که یکم تنبل تشریف دارم دیگه نتونستم از اول این همه عکس رو حجمشون رو کم کنم

بازم شرمنده

ولی خودمونیما در عوض پستم کلی انرژی مثبت داشتاز خود راضی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان شهراد
1 اسفند 92 11:12
ماشالاچه دختر ناز وشيطون وبامزه اى شده آرنيکاجون,خاله فداش شه
مامان زری
پاسخ
خدا نکنه گلم
شقایق(مامان ارشان)
3 اسفند 92 15:08
عزیز دلم ماهگردت مبارک عسل ماشالا روز ب روز ناز تر میشی خیلی دوستت دارمــــــــــ عسلـــــــــــی هدیه ولنتاینت هم مبارک ایده خوبیه. خیلی جا ها ب درد مامانا میخوره و نینی رو سرگرم میکنه خخخخخخخخخ
elham
4 اسفند 92 23:13
عزیییییییییییزم.چه ناناز شده.مامانش من عاشق اون لباس صورتی گل گلیش شدم
مامان زری
پاسخ
مرسی الهام جونم
علي
8 اسفند 92 19:47
سلام وبت قشنگ بود روزنامه ديواريمو ببين مرسي -----------
مامانی غزل جون
9 اسفند 92 16:48
وااااااااااای چه دخمل نازی چشاتو بخورم چه لباسهای نازی چه اسباب بازی های خوشکلی چه شیطونی خاله جونی تو رو چه به میز تلویزیون آخه فدات شم من که عاشق این جور خرابکاری کوچولوها هستم خدا برات حفظش کنه خیلی شیرینه دخترت میبوسمت عزیز دلم
مامان اهورا(نرگس)
10 اسفند 92 19:06
وااااااااااااااااااااااااااای!!!قربونت برم با این عکسای خوشگلت...یکی از یکی ناناز تر!!!!زری جون کیفیت و ولش کن...من اینقدر محو تماشای دخمل نازت بودم که اصلا" نفهمیدم کدوم عکس کم کیفیته!!!!!
مهدیه مامان امین جون
10 اسفند 92 19:21
آرنیکا جون ماشالاچه بزرگ شدی میبوسمت .عکسها مثل همیشه زیبا بودند.
elham
11 اسفند 92 0:27
من کامنت گذاشته بودم.پس کو مامان زری؟!!
مامان زری
پاسخ
امنتت رو پیدا کردی عزیزم
مامان آلما
11 اسفند 92 18:27
__$$ __$$$ __$$$$__________________$ __$$$$$________________ $$ __$$$$$$$______________ $$$ __$$((▂))$$$____________$$$$ __$$$$$$$$$$_________$$((▂))$ __$$$'¤'¤'$$$$$______$$$$$$$$$ __$$$¤'¤'¤'¤$$$$___$$$$'¤'¤'¤$$$ __$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$__$$$¤'¤'¤'¤$$$ __$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$$'¤'¤'¤'¤'$$ ___$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'¤'$$$ _____$$$$'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'$$$ __$$$$$_$$$'¤'¤'¤'¤$ $$'¤'¤$$ _$$((▂))$$$$$_$$$$$$$$$$$_O_O $$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$_ _ $ $ $$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$___$ $ $$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$ __$$$((▂))$$$$$_$$$$$ ____$$$$$$$_$$$$$ _________$$$$$ ______$$$ _____$¤ ___$¤ __$¤
nira
12 اسفند 92 8:38
13 ماهگیت مبارک خوشگل ناز چه اسباب بازیهای قشنگی هم داری زری جون چقدر ارنیکا با سوشیانس صحنه های مشابه دارن، یکی این سی دی بیرون انداختن از کشو ، یکی تخت پر از بادکنک تولد، تاب بازی ... خوش به حالتون که برف دیدین، مشهد امسال برف نیومد
مامان زری
پاسخ
مرسی نیرا جونم شاید به همین دلیل هستش که منم سوشیانس رو خیلی دوست دارم عزیزم از الان دارم جذب میکنم سوشیانست رو
مینا مامان روشا
14 اسفند 92 13:41
سلام مامان زری 13 ماهگی عسلم مبارک دیگه پیش ما نمیاین؟
شیما مامان شاهین کوچولو
14 اسفند 92 13:49
13 ماهگیت مبارک عروسک ناز ماشاله خانوم شدی
مامان ترمه
17 اسفند 92 10:28
چه تاپ خوشگلی داره دخترمون
نی نی عسلک
18 اسفند 92 0:35
چه شیطون شده این دختر خوش اخلاق!
مامان زری
پاسخ
مرسی عسیسم
مینا مامان روشا
19 اسفند 92 11:33
خداوندا ، نمیدانم چه تقدیری مرا فرموده ای اما برای دوستان من عطا فرما : هزار و سیصد امید هزار و سیصد و نود بهروزی هزار و سیصد و نود و سه لبخند زیبا سال نو بر شما و خانواده محترمتان پیشاپیش مبارک باد
مامانی آتنا
7 اردیبهشت 93 2:20
عاااااااااآاااالی بود عکساش. واقعا دمت گرم مامانی. مث گل می مونه این دختر نازنازی
مامان زری
پاسخ
مرسی عزیزم اتنا جون رو ببوس