آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

آرنیکا شادی زندگی

14 ماهگی وروجک مامان

1393/2/5 2:06
نویسنده : مامان زری
1,128 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

14 ماهگیت مبارک مهربان من  

سلام به روی ماه یدونه دختر من،عزیز خونه من


این ماه هم با همه جنب و جوش ها و تکاپوها تمام شد و خوشگل خانوم من هم 14 ماهگیش تموم شد و روز به روز داره بزرگتر میشه

این ماه دختر خیلی خانومی بودی و اصلا مامانی رو اذیت نکردی،آخه اشتهات به غذا بهتر شده و غذا رو دوست داری و یه کوچولو هم تپل تر شدی

به دلیل اینکه داشتیم به عید نزدیک میشدیم و منم کلی کارهای عقب افتاده داشتم و عسل جون هم برای خونه کلی خرید داشت،کمتر تونستم ازت عکس بگیرم ولی قول میدم ماه دیگه جبران کنم و با کلی عکس های خوشتل خوشتل برگردم

بدویید بیاین ادامه مطلب

 

 

پیشرفته این ماهت اینه که دیگه بینی و زبون و دست و پا و گوش و چشمت رو نشون میدی


وقتی میخوای کسی رو دعوا کنی به جای اینکه بگی بد میگی دب

دیگه به هیچ عنوان زیر بار حرف زور نمیری و حتی در برابر بچه های دیگه هم کم نمیاری و حقت رو ازشون میگیری

از اتفاقات مهم این ماه هم ورود آقا آرسام گل گلاب،خوشگل خاله هست که 1392.12.2 با تولدش همه رو خوشحال کرد مخصوصا خاله سارا و عمو بهروز رو،اینم عکس این پسر خوشتیپ


اینم دخمل شیطون من در حال خرابکاری

 

و اینجا هم که دست به دهن شده میگه من نبودم

 

 

 

 

 

 

 دخملم دیگه با پاهای کوچولوی خودش میره ددر و منم کلی ذوق میکنم وقتی میبینم اینقدر مستقل شده

 

 

 

 

 

 

بای بای تا پست بعدی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامانی
7 اردیبهشت 93 2:04
سلام به روی ماهت ارنیکا خانوم. مرواریدای نو مبارکت باشه.، ایشالا بسلامتی. عکسات خیلی خوشمل بود. معلومه که حسابی داری آتیش میسوزونی. مامانی مواظب دخترک ناز نازی باش. یه کوچولو لاغر شده. البته دختر باید ظریف باشه دیگه.
مامان ندا
8 اردیبهشت 93 18:24
سلام خاله جون خوبی دلم برات تنگ شده بودچقدربزرگ شدی چه عکسای نازی
مامان زری
پاسخ
ما هم دلمون برای شما تنگیده