آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

آرنیکا شادی زندگی

16 ماهگی پروانه مامان

1393/3/7 12:51
نویسنده : مامان زری
1,138 بازدید
اشتراک گذاری

نمي دونم که چرا هر وقت به تو مي رسم ، نمي توانم از تو

بگويم. براي گفتنت واژه کم مي آورم. به هر حال ، بدان

که بيشتر از اين حرف ها و واژه ها برايم معنا مي دهي

   فقط بدون که عاشقتم ای پروانه زیبای من

 ادامه مطلب یادت نره ها

آرنیکا و گربه هاش

آرنیکا داره گربه رو میبوسه

آرنیکا داره برگ ها رو ناز میکنه

بازم آرنیکا موبایل عسل جونش رو گیر آورده خخخخخ

بابای تا پست بعدی

بوس بوس

پسندها (11)

نظرات (10)

مامان ندا
7 خرداد 93 18:13
16ماهگیت مبارک پروانه زری جون اگرمیدونستم پست رمزدارگذاشتی ورمزش روبرام نفرستادی بهت سرنمی زدم یعنی چی رفتین تولدشادی منونبردین من که یک روزبعدفهمیدم البته شماره ام روداشتی چراخبرم نکردی بانی نی های اوناعکس انداختین کیااومده بودن حتماخوش گذشته بود دسپخت شادی جون روخوردی
عمه جون
8 خرداد 93 17:18
سلام آرنیکا جونم فدات بشه عمه من رمز ندارم که خاطرات 16ماهگیتو ببینم عزیزمعمه همیشه به وبلاگ تو سر میزنه و منتظره مامان زری اطلاعات جدیدتو بذاره تا من بخونم جیجرررررررررررررررررررررررری
نیرا
15 خرداد 93 11:05
عزیزم چه خوش خنده ای تو، انشالله همیشه لبات خندون بشه، خانوم ناز خوشگل خوش تیپ
مامان نرگس
23 خرداد 93 11:44
16 ماهگیت مبارک عزیزم وای خوشگل خانومو ببین چه جیگری شده حسابی خوش تیپ شدی هاااااااااااااا زری جون من عاشق تل های ارنیکام ولی اینجا تا حالا از این تل های خوشگل ندیدم ..... پیرهن گل گلیشو ببین ..چه نازه
مامان نرگس
23 خرداد 93 11:45
راستی به من رمز میدی زری جون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ مرسی
شقایق.مامان حباب
24 خرداد 93 15:35
رمز قبلی باز نکرد
مامان الهام
24 خرداد 93 22:44
عزیزم من رمزتو ندارم چرا؟‍‍!!
مامان اهورا (نرگس)
31 خرداد 93 11:16
زری جون رمز دار کردی!!!!!!
مامان اهورا (نرگس)
31 خرداد 93 11:16
عزیز دلم 16 ماهگیت مبارک...ماشالله هر روز ناناز تر از روز قبل میشیا!!!!!
مامان آرتین
1 تیر 93 8:38
جیگر این دخمل ناز زری جون رمز لطفا