آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

آرنیکا شادی زندگی

بازم دلم گرفته

1392/6/2 0:17
نویسنده : مامان زری
787 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

آره دیگه مامانی بایدم دلم بگیره آخه عزیزم تو بگو نه خودت بگو آخه فقط 150 گرم

چرا مامان جان؟

من که خیلی خیلی هواتو دارم و خیلی بهت میرسم سوپ های خوشمزه و فرنی های خوشمزه و بازم خوشمزه های دیگه ولی ....


دیشب بردمت پیش آقای دکتر همه چیز آلی جز وزن خانوم خوشگله که فقط 150 گرم اضافه شده بود،دکتر هم گفت اگه تا ماه دیگه حد اقل 400 گرم اضافه نکنی باید یه کارهایی بکنیم،

پس بیا سعیمون رو بکنیم شاید بشه ها...

بله عزیز دل وزنت شده 7400

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان اهورا
4 شهریور 92 14:29
عزیز دلم سعی کن وقتی آرنیکا غذا می خوره محیط حتما" ساکت باشه...یعنی نه اسباب بازی ،نه تلویزیون ،نه آهنگ...هیچی .فقط تو و آرنیکا و غذا...اینجوری خیلی بیشتر به غذا توجه می کنه و جالبه که جذب غذا هم خیلی بهتر اتفاق می افته!!!


خیلی دوست دارم اینکار رو انجام بدم ولی اصلا تا حواسش رو پرت نکنم یه قاشق هم نمیخوره همش بازیگوشی میکنه

مامان ندا
4 شهریور 92 17:10
وای زری جون چقدرکم علتش چی بودوگفت اگه اضافه نشه بایدچیکارکنی
راستی الان غذای هشت ماهگی بهش میدی مثل سوپ پوره وماست یابایدغذاهای هفت ماهگی بدیم
من سه شنبه نوزان رومی برم فکرنمی کنم زیادوزن اضافه کرده باشه اونم هیچی نمی خوره به زورمادرشوهرم دستاشومیگیره می ریزیم توحلقش اون ابم نمی خوره وکم جیش می کنه
تازگیاپوشکش بهش بزرگ شده فکرکنم لاغرشده
خداکنه زودوزن طبیعی داشته باشن

سلام عزیزم من نمیدونم برای چی انقدر کم وزن اضافه کرده ولی از دیروز براش سرلاک گرفتم باید کم کم پلو ی خیلی نرم با آب ماهیچه هم بهش بدم دیگه میتونم روزی یدونه خرما بهش بدم یا تو شیر حل کنم یا با بیسکوییت مادر بهش بدم،پوره کدو حلوایی هم براشون خوبه
انشاالله نوژان جونم خوب وزن گرفته باشه ولی خانومی به نظر من اصلا بزور بهش غذا نده اینجوری بیشتر زده میشه،براش یخورده بریز تو بشقاب بزار باهاش بازی کنه بعد از این ور خودت بزار دهنش یا مثل من کلی براش شکلک در بیار تا یکم بخوره
مامان امين
4 شهریور 92 19:00
واي عزيز دلم ناراحت نباش.بچه ها بعضي وقتها هر چي هم بخورند وزنشون زياد نميشه ولي ميبيني يهويي بزرگ شدن. امين اولا وزنش خيلي خوب زياد ميشد ولي اخيرا هر ماه فقط 300 يا 400 گرم زياد شده. ماه فقط

مرسی دوست جونیم

مامان آلما
6 شهریور 92 8:32
اشکال نداره مامانی. پیش میاد. خودتو ناراحت نکن. بعضی وقتا که آلما زیاد وزن اضاف نمیکرد دلخوشیم به این بود که حداقل وزن کم نکرده
سارا مامان محمدرضا
9 شهریور 92 4:43
زری جون اتفاقا محمد رضای منم از غذا خوردن خوشش نمیاد! حتی شیر هم نمیخوره. کلا دوس نداره چیزی بره تو دهنش! فقط آب دوس داره! بچه هامون همسن هستن مانانای دیگه هم که بچشون همین سنو داره هم نوشتن بچشون چیزی نمیخوره و وزن زیاد اضافه نکردن. من قبلش فکر میکردم فقط پسرمن اینطوریه. اما حالا دیگه نگران نیستم. فکر کنم طبیعی باشه تو این سن. مامان زری پس دیگه نگران نباش. بالاخره بزرگ میشن. بوووووس.
به ما هم سری بزن.

باشه عزیزم،توکل میکنیم به خدا ببینیم تا ماه دیگه چی میشه؟
الان میام عزیزم

زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
12 شهریور 92 4:43
عزیزم ناراحت نباش امیدوارم زودی وزن بگیره تا ناراحتی شما هم بر طرف شه

مرسی دوست خوبم

مامان کیاراد(آرزو)
12 شهریور 92 9:27
طوری نمیشه مامانی غصه نخورین ایشاا...خوب میشه.یه شربت تقویتی براش بگیرین!

okحتما میگیرم
مامان ندا
12 شهریور 92 13:23
زری جون چی شدوزن ارنیکا
نوژان 7700دکی گفت کمه براش ازادرارنوشته به سختی ازش گرفتم ولی جواب اماده نیست
منم ازدیروزخرمادادم یدونه خوشش اومد

من تازه آرنیکا رو بردم دکتر که همون 7.400 بود حالا باید تا آخر ماه صبر کنم ببینم چی میشه؟
حتما وقتی جواب رو گرفتی به من خبر بده،مرسی