آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

آرنیکا شادی زندگی

9 ماهگی قند عسل

1392/8/1 4:04
نویسنده : مامان زری
1,350 بازدید
اشتراک گذاری

 

ماهگیت مبارک قند عسل مامان

بیا شمع ها رو فوت کن تا صد سال زنده باشی

خوشگل طلای مامان 9 ماهش تموم شد هوررررررررررررررررررررررا

 

ادامه مطلبم داره ها،یادتون نره ههههههههههههههههههه

سلام بر نازنین دختر،امیدوارم همیشه شاد و خندان باشی جیگر طلام

 

 

اوایل ماه که درگیر کارای جشن دندونیت بودم و بعدش هم باباجون و عزیزجون مهمونمون بودن و حسابی سرمون شلوغ پلوغ بود  دیگه...

دخترم حسابی با باباجون و عزیز جونش دوست شده بود و کلی ذوق میکرد از دیدنشون والبته کلی هم با هم بازی میکردن

و حالا که مهمونهامون رفتن هر وقت تماس میگیرن کلی از دلتنگیشون برای نوه عزیزشون که شما گل دختر باشی صحبت میکن بوس برای باباجون و عزیز جون

 

و اما میخوام از کارها و شیطنت های این ماهت برات بگم...

 

دخترم دیگه به سرعت برق و باد میری و من و بابایی هم باید همه حواسمون بهت باشه تا یوقت بلایی سر خودت نیاری آخه نمیدونی به قدری شیطون شدی که نگو و نپرس

     

دیگه اینکه خودت میگی د د د (یعنی دست دست دست)و شروع میکنی به دست زدن و ما هم همگی برات دست میزنیم،بعدش یکدفعه میگی ا (با کسره) و ما رو دعوا میکنی و ما هم تا دست زدنمون رو قطع میکنیم خودت میزنی زیر خنده و دوباره شروع میکنی به دس دسی تا ما هم دست بزنیم و دوباره ما رو دعوا کنی،این برای جنابعالی حکم یه بازی شاد و مفرح رو داره حالا من و بابایی هیچی بیچاره باباجون و مامان جون و دایی ها که با اونا هم همین کار رو میکنی و خودت میخندی

 

خودت از مبل و میز جلو مبلی میگیری و وایمیستی و حتی با کمک اونها راه هم میری ولی خیلی آروم و با احتیاط چون خودت خیلی میترسی و هنوز هم وقتی ایستادی برای دوباره نشستنت یه کوچولو ترس داری و یکی در میون پیش میاد که بتونی بشینی و اگر نتونی بازم من و بابایی رو دعوا میکنی تا بیایم کمکت

بیست و هفتم شب بود که بابایی و دایی جون رفته بودن بیرون و من هم طبق معمول همیشه گذاشتمت توی تختت تا بازی کنی و منم برم به کارهام برسم،یکدفعه با صدای شدید افتادنت دوییدم تو اتاقت دیدم از تختت افتادی و زدی زیر گریه،حسابی دردت اومده بود و خیلی گریه کردی و منم پا به پای تو گریه کردم و از دست خودم عصبانی که چرا گذاشتمت توی تختت که حالا بیفتی،ولی مامانی من هنوزم تو شوکم که چطوری از تختت با اون نرده های بلند افتادی،چطوری تونستی خودت رو آویزون کنی ولی خلاصه که این بار بخیر گذشت و تنها شانسی که آوردم این بود که پتوی خودت همون جا پایین تختت افتاده بود و جلوی ضربه شدید رو گرفته بود ،منم فوری کیسه یخ گذاشتم روی پیشونیت تا خیلی ورم نکنه و خوشبختانه اصلا ورم نکرد و فقط روی قسمت بالای پیشونیت یه کوچولو قرمز شده بود. مامانی منو ببخش دیگه تکرار نمیشه

غذا خوردنت هنوز هم مثل همیشه خیلی کمه ولی عاشق میوه ای و از بین میوه ها دیگه موز رو برات رنده نمیکنم و وقتی جلوی دهنت میگیرم با اون دو تادندون نازت خودت یک تیکه میکنی و میخوری.آب میوه هم برات آب سیب و لیمو شیرین و هویج میگیرم ولی علاقه نداری و خیلی کم میخوری

 

و یه خبر خوب اینکه از 15 مهر دیگه تو تخت خودت تو اتاق خودت میخوابی و هر وقت برای شیر از خواب بیدار میشی میام شیرت میدم و دوباره تو اتاق خودت میخوابونمت و ساعت شش یا هفت صبح میارمت پیش خودم

و دیگه اینکه خیلی غلغلکی هستی و وقتی شکم یا زیر بغلت رو غلغلک میدیم کلی میخندی

عکس های نه ماهگی دخترکم

اینجا بهت میگفتم آرنیکا دست نزن و تو هم به من نگاه میکردی و مثلا دست نمیزنی

اینجا هم از خواب بعد از ظهرت بیدار شدی

و اما اینجا من داشتم لباس اتو میکردم برگشم دیدم رفتی پایین گهوارت نشستی تا از اتاق رفتم بیرون تا دوربین بیارم ازت عکس بندازم خواستی دنبال من بیای که سرت خورد به میله و گریت گرفت و منم خواستم ازت عکس بگیرم و تو هم با همون گریه کم داشتی به بازیت ادامه میدادی

اینجا هم دیگه لا لا لالا

دخترم آماده شده بره دیدن یه نی نی که تازه شش روزه به دنیا اومده اسمش هم رها خانومه

و اینم رها خانوم


 

 خب دیگه برم لا لا که چشمام بزور باز موندن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (49)

خاله جون سارا
1 آبان 92 11:58
جیگر تو بخورم با اون خنده هات دلم میخاد گازت بگیرم

نههههههههههههههههه خاله جون خب دردم میاد

مامان ندا
1 آبان 92 20:17
9ماهگیت مبارک ببخشیدنمی تونم بخونم فرصت ندارم عروسی داریم عکسات خیلی نازن

مرسی خاله جون

عسل اموزشکده هنر
1 آبان 92 22:26
سلام نی نی خیلی نازی دارید خدا نگه داره میشه درخواستمو توی نی نی گپ قبول کنید تا با هم چت کنیم ؟
مامان روشا
2 آبان 92 12:12
9 ماهگیت مبارک آرنیکا جووون
وای چه عکسای قشنگی.
بوووووووووووووووس

مرسی خاله جون
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
2 آبان 92 13:20
عزیز دلم ماهگردت مبارک
وای زهرا جونم هرچقدر مواظب این نینیها باشی بازم کمه همیشه بلا سرشون میاد
قربون عکسای خوشکلت
رها خانومی هم خوش اومد ب دنیا
بوووووووووووووووووووس

واقعا شقایق جون من که دیگه گریم در اومده هر قدر بیشتر مواظبم انگار بیشتر بلا سرش میاد
مامان نیکا
2 آبان 92 13:56
9 ماهگیت و عیدت مبارک خاله جون
مامانی به ما هم سر بزنید

حتما عزیزم
مهسا مامان نلی
3 آبان 92 10:40
عروسک خانم ی مدت پیشت نیومده بودم.ماشالا چه ناز شدی با اون خنده های نازت عسل خانم.9 ماهگیت مبارک خانم اوچولو.راستی سلام زری جون خوبی.تو هم کم پیدایی

مرسی عزیزم،آره مهسا جان منم یه مدتی بود سرم شلوغ بود
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
3 آبان 92 22:47
وای عزیز دلم چقدر لباسات و اون تل های خوشگلت با مزه ان ادم دلش ضعف میره رنگبندی لباسات خیلی شاده دلم کلی باز شد
رها خانوم هم قدمش مبارک باشه عزیزم



مرسی زهرا جونم الان میام پیشت

زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
3 آبان 92 22:47
...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_ ...........|..........*____* ........|||"|""\___ ...........|________________ _ |||_|___|) ...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)'' به اندازه یه کامیون وبلاگمو با مطالب جدید آپ کردم - بدو بیا
مامان شهراد
4 آبان 92 0:13
فدای دختر ناز
مامان نرگس
4 آبان 92 11:17
عزیز دلم نه ماهگیت مبارک
عکسی که بعد از خواب بعداز ظهر گرفتی خیلی بامزه بود با اون خیلی ملیح و معصومانه. کلی دلم غش رفت

لطف داری نرگس جون
mamane radin
4 آبان 92 17:54
salam aziizam 9 mahegiye arnika joonam mobarak
eshala 900000000 salegiii

مرسی مامی رادین عزیزم
مامان اهورا
5 آبان 92 1:11
9 ماهگیت مبارک خوشگل خاله!!!!
زری جون خیلی باسلیقه ای!!!!!!!لباسای آرنیکا خیلی قشنگ با هم ست میشن...آفرین داری...


لطف داری گلم
سارا مامان محمدرضا
5 آبان 92 3:35
آرنیکا جون 9مین ماهگردت مبارک باشه ناز نازی. چه عکسای خوشملی دالی. ماشین قرمز sun roof ت دلمو برد. سر محمدرضا هم بلا میاد. بس که شیطونی میکنن.

دقیقا آرنیکا که دیگه غیر قابل کنترل شده از دست شیطونیاش کم کم داریم همه چیز رو از تو خونه جمع میکنیم

مامان شاران
5 آبان 92 16:27
سلام عزیزم مبارک باشه 9 ماهگی آرنیکاجون خصوصی داری

مرسی عزیزم

مامان آلما
5 آبان 92 17:56
9ماهگیت مبارک قند عسل
از دست این مامان که اصلا حواسش بهت نیستخوب مامانی مواظب باش دیگه

باور کن خیلی حواسم بهش هست ولی چکار کنم دیگه خیلی شیطون شده

nira
6 آبان 92 22:40
9 ماهگیت مبارک خانوم خوشگله
روز بروز نازتر می شی، بزرگ بشی چی می شی عزیزم


مرسی خاله جون شما لطف داری
sanaz
7 آبان 92 0:07
سلام مامان آرنيكا جون چه دخمل نانازي دارين خدا حفظش كنه براتون .مرسي اومدين توي وبلاگم و همه رو ديدين عزيزم اگه دوست داشتين خوشحال ميشم لينكتون كنم .اگه عكسي هم ميخواي بگو برات ميل كنم .آخه با زحمت و وقت كم اينا رو ميزارم خودت ميدوني با اين فسقلي ها وقت كم مياري تازه ماله من پسره و شيطون تر
مامانی غزل جون
7 آبان 92 10:17
خدا برات حفظش کنه عزیزم
خیلی دختر نازی داری
به شما هم تبریک میگم خیلی با سلیقه هستی
همیشه شاد باشی گلم


مرسی عزیزم

شیما مامان شاهین کوچولو
7 آبان 92 23:21
مامانی با سلیقه لباسهای آرنیکا خیلی خوشگلن همشون رنگی و شادن آفرین به سلیقه......البته آرنیکا جونم خوش تیپه ها
ماهگردت مبارک عزیز دلم

در اینکه آرنیکا خوش تیپه که اصلا شکی نیست ههههه
بووووووووووووووووووووووووس

مامان آتنا
8 آبان 92 11:13
قربونت برم من، چقدر تو شیرینی، با اینکه از نزدیک ندیدمت ولی عاشقت شدم.
درضمن مامان خیلی باسلیقه ای داری.

خدا نکنه خاله جون منم شما رو دوست دارم
مامان اسما
8 آبان 92 17:29
9ماهگیت مبارک خانوم خوشگلههزارماشالاچقدر نازوخوردنی شدی قربونت برم

مرسی خاله جون

مامان سید عرشیا
11 آبان 92 0:12
9 ماهگیت مبارک آرنیکا جون. انشاله که 120 ساله بشی و خودت تو وبلاگ یه روز جواب کامنتها را بدی عزیزم.

مرسی انششششششششششششششاالله
زهره(نی نی عسلک)
11 آبان 92 1:02
نه ماهگیت مبارک دختر ناز!چه شیطون بلا شدی!مواظب خودت باش خاله جون اوخ نشی.رانندگی با ماشین کورسی چه بهت میاد!

آره خاله منم مثل مامانی عاشخ رانندگیم دیگه ههههههههه
elham
12 آبان 92 23:08
کشته اون هدبندا و تلاتم چل گیس خانم

مرسی ولی خاله جون خوب شد که مو ندارم والا مامان چکار ها که با موهای من نمیکرد

مریم (مامان آندیا)
13 آبان 92 10:54
9 ماهگیت مبارک خاله جوووووون...1000 ساله بشی عزیزززززم

مرسی خاله جونی
nira
15 آبان 92 17:15
خصوصی دارین
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
16 آبان 92 15:23
ایام سوگواری محرم و بهتون تسلیت میگم عزیزم با پستهای جدید اپم خوشحال میشم تشریف بیارید رمز خصوصی گذاشتم برات ممنون عزیزم حتما بهتون سر میزنم
مامان نیکا
16 آبان 92 15:23
سلام ما اپپپپپپپپپپپپپپم
مامان امین
16 آبان 92 19:13
9ماهگیت مبارک قند عسل خاله. چه عکسهای زیبایی انداختی از خوشگل خانم زری مامان ....... مرسی گلم
مامانی غزل جون
17 آبان 92 10:18
خدایا تورو به حق طفل شیرخواره کربلا تو رو به حق داغ دل مادر علی اصغر (ع) رباب تو رو حق مظلومیت امام حسین (ع) تو رو به حق آبروی حضرت زینب (س) تو رو به حق کربلا.... همه بچه ها رو زیر سایه الطاف خودت همیشه سالم و شاداب و ایمن از هر خطری نگه دار...
مامان مهرسام
21 آبان 92 23:11
وای خدایا خیلی ترسیدم مراقب باش تو رو خدا البته اون خدای بزرگ مهربون خودش نگهدارشونه قبل از هر کس دیگه ای منم خیلی خیلی مراقب بودم ولی بر اثر یه اتفاق ساده یه ثانیه اونم نه از جای بلند مهرسام افتاد روی دستش و شکست دو هفته تو گچ بود بلا از رونیکا جونم دور باشه الهی
مامان زری
پاسخ
مرسسی دوست گلم
مامان کیاراد(آرزو)
22 آبان 92 15:42
9ماهگیت مبارک عزیزدوست داشتنی.خوشگل خانوومایشاا...90سالگیتو هم مامانی برات پست بزاره
مامان زری
پاسخ
مرسی خاله جونم
مامان کیاراد(آرزو)
22 آبان 92 15:51
9ماهگیت مبارک عزیزدوست داشتنی.خوشگل خانووم نازبدون عاشقتم گلم...مامانی ببوسش
مریم
23 آبان 92 1:45
سلام. کوچولوی بانمکی دارین .خدا براتون نگهش داره.وبلاگتون خیلی جالبه.از اول تا آخر خوندمش.عالی بود.
مامان ندا
25 آبان 92 14:57
زری جون کجایی کم پیدایی
مامان زری
پاسخ
هیچی بابا همین دو رو بر میپلکیم دیگه هههههههههه
سمیرا مامان پرنیان
25 آبان 92 23:56
خیلی نازه هزار ماشاالله اگه مایل به تبادل لینک هستید به وب دختر منم سر بزنید خوشحال میشم که دوست باشیم منتظرتونم آدرس: parnianjoon.niniweblog.com
زهره(نى نى عسلك)
27 آبان 92 0:07
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
27 آبان 92 17:40
پس کجایی خاله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دلم برات ی نقطه شده؟ چرا آپ نمیشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان زری
پاسخ
ما همین جاییم،منم دلم براتون تنگیده و بزودی آپ میکنم
مینا مامان روشا
27 آبان 92 23:10
سلام اومدم حالتون رو بپرسم.خوبین ایشالا؟
مامان زری
پاسخ
مرسی عزیزم ما خوبیم، تا یکی دو روز دیگه وبم رو آپ میکنم بهمون سر بزنید
مامان مهرسام
28 آبان 92 1:01
http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=383553&PageNumber=2341
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
28 آبان 92 2:24
عزیزم من که این پستتو خونده بودم و نظرم گذاشته بودم پس کو اپ جدید که برام نوشتی اپم
مامان زری
پاسخ
زهرا جون نوشتم دو سه روز دیگه پست جدید میزارم،منو ببخش قول میدم زودی بزارم
مامان معین
28 آبان 92 9:41
9 ماهگیت مبارک آرنیکا جون . جانم با این خنده های شیرینت
مامان نیروانا
29 آبان 92 22:20
عزیزم 9 ماهگیت مبارک
سعیده مامان آرتین
30 آبان 92 13:15
خاله جون 10 ماهگیت مبارک عسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسیسم
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
30 آبان 92 17:02
سلام دوست جونم چطوری؟ دردونه من چطوره؟ گلم ی کلوب تو نینی سایت داریم مخصوص مامانای نینی وبلاگی... خوشحال میشم بیای... اینم آدرسشه: http://www.ninisite.com/clubs/detail.asp?clubID=25719 تازه راه افتاده... اگر دوست داشتی اسمت رو تو نینی سایت بگو تا برات دعوتنامه بفرستم
سارا مامان محمدرضا
30 آبان 92 18:36
کم پیدا شدی زری جون. خوبی؟ آرنیکا جونم خوبه؟ ببوسش. آپم گلم بدو بیا پیشم. ماچچچ
مامان زری
پاسخ
سلام عزیزم ما خوبیم چشم میام پیشتون