آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

آرنیکا شادی زندگی

10 ماهگی شیرین شیطونک

1392/9/1 20:52
نویسنده : مامان زری
1,837 بازدید
اشتراک گذاری

آرنیکای نازم ماهگیت مبارک عشقم

سلام سلام صد تا سلام به دختر شیرین و صد البته شیطون خودم که همه عمر مامانش شده

اینم کیک دهمین ماهگردت عزیز دلم

 

دختر نازم روز به روز بزرگتر میشی و شیطون تر ، حالا دیگه عدد ماهت دو رقمی شده و من خیلی خوشحالم

 

هورررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررا دختر مامان ده ماهش شده

 

برای اونایی که میان ادامه مطلب و نظر یادشون نمیره هههههههه

 

 

از پیشرفت های این ماهت برات بگم عزیزم

تا میگم آرنیکا بوس بده و میخوام بوست کنم دهنت رو باز میکنی تا من بوست کنم ولی هنوز یاد نگرفتی که لبات رو  غنچه کنی این شکلی

طی مراحل خاصی که نمیدونم از کجا یاد گرفتی از مبل بالا میری و میشینی البته بعضی وقتها لبه میشینی ولی ما همیشه مواظبتیم که نخوری زمین

این روزها خیلی غر میزنی و هر جا میرم دنبالم میای و از پاهام میگیری و بلند میشی و میخوای بغلت کنم و اگه من بغلت نکنم اونوقته که سیل خونمون رو برمیداره

اگه من یا بابایی بریم حموم یا wc اونوقت پاتوق شما هم همونجا پشت در، بلند میشی و تند تند در میزنی تا بیایم بیرون و اونوقت رضایت میمدی میای کنار

 همه جور سیمی از جمله سیم شارژ لب تاپ، شارژ موبایل همه و همه رو میزاری پشت دندونای کوچولوت و از یه طرف شروع به کشیدن میکنی و در عرض سی ثانیه کل سیم خیس خیس میشه،فکر کنم ویتامین سیمت کمه مامان جان

این ماه دیگه شیطونی رو به اوج رسوندی و هیچ چیز از دستت در امان نیست. اتاقت رو که دیگه نگو، من وسایلت رو میچینم سر جاش و شما پشت سر من میای و دقیقا همون اسباب بازی رو که من مرتب کردم بر میداری و میزاری وسط اتاق و حتی سی ثانیه هم باهاش بازی نمیکنی فقط میخوای وسط اتاقت باشه به همین دلیل اتاق تکونی داشتیم و بعضی از وسایلت رو جمع کردم

وقتی میخوای به چیزی که نباید دست بزنی اول برمیگردی بهم لبخند میزنی و بعد کار خودت رو میکنی

همچنان با لباس عوض کردن مشکل داری و هر بار که من اینکار رو انجام میدم کلی نق میزنی و گریه میکنی،اینم یه جورشه دیگه

چند روزیه که سرت سرما خورده و شدیدا آب ریزش بینی داری و کلی اذیت میشی و هم اینکه اب دهانتم خیلی میریزه و یه کوچولو هم ببخشیدا گلاب به روت ا س ه ا ل هستی که آقای دکتر گفت به خاطر دندونات هستش و خلاصه که دخترم مریضی و دل دماغ هیچ کاری رو نداری

شبها تو خواب خیلی غلت میزنی بعضی وقتها هم دور 360 درجه میزنی و جای سر و پاهات عوض میشه

دیشب از شدت تب، شب بدی رو تجربه کردی و من و بابایی کلی برات غصه خوردیم،بله عزیزم تبت خیلی بالا بود و همش نق میزدی . ما هم کل شب رو بالای سرت خواب و بیدار بودیم البته نوبتی و مدام با آب ولرم پاشویت میدادیم تا خدایی نکرده تبت بالاتر نره

 

الان دیگه کاملا به ما وابسته شدی و اصلا و ابدا بغل غریبه ها نمیری. این ماه هم بردمت دکتر که قدت 73 و وزنت 8.700 بود

امیدوارم هر چه زودتر خوب شی دختر نازم که طاقت دیدن یک لحظه ناراحتی و دردت رو ندارم

 

 اینم عکسهای آرنیکا ی  ناز 10 ماهه

اینجا مراسم اتاق تکونی بود

آرنیکا میخواد بره ددر وحالا بابا رو خواب کرده تا با مامانش بره

مدل های جدید نشستنت وروجک من

اینجوری میشه وقتی آرنیکا خانوم خانوما میخواد بیبی انیشتین نگاه کنه،بله دیگه از همه جا سر در میاره

 

اینجا هم دخملم داره آب میخوره به مامانشم تعارف میکنه

روز تاسوعا که رفته بودیم سبزوار

دخترم بغل باباییش آروم لالا کرده

بابایی بردت از زیر پرچم ردت کرد

 

اینم گوسفندی که بابا جون جلوی دسته عزاداری قربونی کرد

اینجا هم دخترم و باباییش جلوی دسته اسپند دود کردن

و اما شاهکار این ماه پستونک خوردن آرنیکا گلی، تازه فهمیده پستونکم میتونه خوشمزه باشه

وقتی دخترم یه دل سیر لالا میکنه بعدش مامان و بابا رو به این لبخند های خوشگل مهمون میکنه

تازه باهامون بای بای هم میکنه

زود زود خوب شو دختر ناز نازیم

 

 

پسندها (1)

نظرات (28)

مامان ندا
1 آذر 92 23:22
10ماهگیت مبارک شیطون خانم بیشترکارات مثله نوژانه که خاله جون خوب پدرمارودرمیارین دوتایی من بازم ازاون لباس سفیده وپیرهن قهوه ایت خوشم اومدمبارکت باشه خیلی بهت میاد
مامان زری
پاسخ
مرسی خاله جون قابلی نداره.من اون لباس سفید رو خریدم ولی سارافون قهوهای رو عسل جونم برام دوخته
مامان ندا
1 آذر 92 23:24
سایزعکسات چنده وتوچه برنامه ای کمش میکنی دیگه این دفعه باهات قهرم میدونی چندتانظرتوجشن دندون یگذاشتم جواب ندادی اگه جواب نمیدی بگودیگه نظرنذارم
مامان زری
پاسخ
سلام عزیزم باور کن من همه نظرها رو تایید میکنم،بعدشم توی اون قسمت 6 تا نظر گذاشتی من هم جوابت رو دادم عزیزکم.چرا ناراحت میشی؟
مامان ندا
2 آذر 92 0:45
پس چرانیست من نمی بینم توجشن دندونی نظرای من نیست زری کجاقایمش کردی راستشوبگو
مامان زری
پاسخ
برو قسمت نظرات جشن دندونی صفحه دوم و سوم نظراتت هست ولی نمیدونم شاید برای تو باز نمیشه با کدوم مرورگر میری تو نت؟
مامان ندا
2 آذر 92 0:54
والله صفحه 2-3نداره کل جشن دندونی 42تانظرداره که مال من نیست اصلااسمم نیست اسمموخط زدی باورکن چرااسمموحذف کردی باورکن چرامنونمیخوای باورکن باموزیلامیرم
مامان زری
پاسخ
میخوامت باور کن
مامان ندا
2 آذر 92 0:58
مامان سید عرشیا مامان آوا رمیسا مامان بردیا مامان روشامهسا.مامان نلی زیباترین آغاز(حسنا)مامان هانا و هانیتاشیما مامان شاهین کوچولوسارا مامان محمدرضاسعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)مامان شهراد مامان نیرواناelhamزهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )مامان اهورامهسا.مامان نلی الی مامان آنیل، شاهپرک وای خسته شدم حالابگواسم من کوکه نمی بینم حالابیخیال الان دیگه هرچی نظرمیذارم توجشن دندون یاصلانمیگه تاییدمیشه بعدانمایش میدم جواب سوالامواینجاکپی کن یادم رفت چی پرسیده بودم
مامان زری
پاسخ
دیدی گفتم تو فقط صفحه اول رو گفتی ههههه اولی ممنون ندا جونم دومی 40 نفر مهمون داشتم هزینه طراحی 20 تومان شد و هزینه چاپش 30 تومان و بعد هم با روبان تزیینشون کردم کارها هم براق بودن سومی شوهری اونا رو درست کرده بود ولی تا جایی که میدونم با نخ به هم وصلشون کرده بود چهارمی ندا جون من همه نظرات رو تایید میکنم ولی نظری نیومده پنجمی ولی تا جایی که یادمه به سوالت جواب داده بودم نمیدونم چرا تایید نشده شایدم اومده بودم پیش خودت جواب رو گذاشته بودم ششمی مبارک باشه ار الان افتادی به فکر ندا جون،میخوای جشن بزرگ بگیری یعنی زیاد مهمون داری ؟ من که برای آرنیکا یه جشن خودمونی میگیرم از بس که تو جشن دندونی اذیتم کرد. تم ها رو همرو براق چاپ کردم و اون بادکنک ها رو هم آقای پدر درستیدن ولی تا جایی که دیدم اول بادشون کرد و بعد با نخ مدل گل درست کرد هزینه چاپ سی تومان برام تموم شد و چهل نفر مهمون داشتم لباس زنبوری رو هم مامانم براش دوخت امیدوارم موفق باشی هفتمی سلام ندا جون سلام ندا جون در خدمتم 1 رومیزی رو دوختم بعد جلوش ریسه زدم 2 بیسکوییت ها رو هم با کمک مامانم درست کردم به سختی
مامان ندا
2 آذر 92 1:12
مرسی زری جون ولی دیدی بازم اسم من نبودیعنی مشاهده وبلاگ ارنیکاروبزن فقط نظرای من نیست ممنون ازپاسخات نه خودمونی میگیرم درحد10-15نفرنمی تونم زیادمهمون دعوت کنم دست تنهاهستم فقط من ومامانم البته برای 40نفرفکرکنم خوب بودقیمتامن برای 15نفرواسه دندونی 70تومن دادم میخوام بدم برام طراحی کنن خودم درست کنم گرچه سخته
مامان زری
پاسخ
عزیزم مبارک باشه من هنوز تم انتخاب نکردم برای تولد یعنی فعلا موندم چکار کنم؟ خیلی سخت نیست چون تعداد کمه میتونی سریع انجام بدی فکر نکنم با این تعدا مهمون 40 تومن بیشتر در بیاد، تو میتونی من میدونم که تو میتونی
زهره(نى نى عسلك)
2 آذر 92 11:28
عزيزم چقدر اوخ شده بودى!ايشالا خوب خوب بشي خيييلى زود! موهات هم كه حسابى درامده مبارك باشه.كلاه سفيدمشكى ات چقدر نازه!!!! خوش به حالت مامانى چقدر دخملتون خوش عكس وخوش خنده است!ما كه خودمو نو مى كشيم بلكه ثنا به دوربين نگاه كنهاحيانا يه لبخندى هم بزنه! واسه ي ارنيكا گلى!
مامان زری
پاسخ
مرسی زهره جون شما همیشه به ما لطف داری
مهسا مامان نلی
2 آذر 92 11:56
عزیزم از کی نبودی دلمون تنگ شده بود واسه خنده های خوشملت.من که دیگه نگران شده بودم.خدارو شکر که همه چیز رو به راهه.چه شال و کلاه قشنگی داری
مامان زری
پاسخ
آخه میدونی چیه خاله جون من تمام وقت مامانم رو پر کردم بنده خدا وقت سر خاروندن نداره چه برسه بیاد پای نت
مامان ترمه
2 آذر 92 12:48
مبارک مبارک ایشاله 120 سالگیت
سارا مامان محمدرضا
2 آذر 92 14:17
چه عکسای بامزه ای. چه شیطونک بلا شدی خوشکل خاله. ماچچچچچچچ. لباسات هم خیلی بهت میاد.مرسی خاله جونی
elham
2 آذر 92 22:50
اااااااااااپسر منم حالش ازپستونک به هم میخوره.یعنی امیدوارباشم یه روزی پستونک بخوره و دست از سرمن بیچاره برداره؟
مامان زری
پاسخ
نه عزیزم امیدوار نباش برای یک روز بود و فردا فراموش شد ههههههههههههههههه
مامانی غزل جوون
3 آذر 92 13:46
عزیزم دخترت خیلی جیگره از دیدن عس هاش لذت بردم خدا برات حفظش کنه ایشالله همیشه سلامت باشه
مامان زری
پاسخ
شما لطف داری گلم ،مرسیییییییییییییی
مامان آلما
3 آذر 92 18:07
ده ماهگیت مبارک عزیزمی شیطون بلا. قربون شکل ماهت
مامان زری
پاسخ
خدا نکنه خاله جون میبوسمت
مینا مامان روشا
5 آذر 92 10:34
آرنیکا جونم 10 ماهگیت مبارک چه پست پر عکسی...همشون خوکشل بودن. ایشالا زود زود خوب شی عسل خاله... قربونت برم من که اینقدر نازی.دوستت دارم
شیما مامان شاهین کوچولو
5 آذر 92 17:33
10 ماهگیت مبارک خوشگل خانم ماشاله هزار ماشاله خیلی بلا و شیطون شدی والبته شیرینتر وخوردنیتر
مامان زری
پاسخ
مرسی عزیزم شاهینم بوس
سارا مامان محمدرضا
6 آذر 92 1:15
عزیزم خصوصی داری.
سارا مامان محمدرضا
6 آذر 92 1:23
راستی زری جون شما dvdهای بی بی انیشتین رو از کجا تهیه کردید؟ خوبه منم واسه م.رضا بگیرم؟ آخه اصلا لب به غذا نمیزنه! گریه میکنه اگه بهش غذا بدم! گفتم شاید حین دیدن اگه خوشش بیاد بخوره. آهنگ هم توش داره؟ قیمتش چنده؟ ممنون میشم. ماچچچچچ
مامان عسل
6 آذر 92 3:05
ماشالله چه دختر ناز و خوش تیپی. خدا حفظت کنه عزیزم زیارت رفتی همه کوچولو ها رو دعا کن
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
6 آذر 92 4:04
وای خدای من هر چی بگم کم گفتم از این همه خوشگلی و این لباسهاا و تلهای خوشگلت وای دلم ضعف رفت راستی عزیزم یه سوال بیبی انیشتن چطوره راضی هستی عایا مناسب چه سنیه یکم درموردش بهم توضیح میدی اگه زحمتی نیست بیا وبم بگو
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
6 آذر 92 14:44
عروسک خانم دو رقمی شدنت مبارک عسلم ایشالا هزار رقمی بشی کارهات خیلی شبیه ارشان هست خخخخخخخخ. اونم عین تو بود تو همین سن. تفاهمتون زیاده.
مامان نیروانا
6 آذر 92 18:40
عزیزم 10 ماهگیت مبارک
مامان کیاراد(آرزو)
6 آذر 92 22:36
عزیزم10ماهگیت مبارکایشاا...همیشه شادوسلامت باشی واززندگیت لذت ببری
سارا مامان محمدرضا
7 آذر 92 1:57
ممنون میشم به سوالام در مورد بیبی انیشتین جواب بدی دوست عزییییییییزم. البته وقتی از کربلا برگشتید.
مامان روژینا
13 آذر 92 11:54
سلام چه دخمل خوشگلی خدا نگهش داره واسه مامان و باباش! چه شال و کلاه خوشگلی داره عسل خانومدخملک منم تقریبا هم سن و سال آرنیکا کوچولویهبه وبلاگش سر بزن و واسش یه یادگاری بذار. حتما دوستای خوبی واسه هم میشن
بهار
13 آذر 92 17:32
قالب وبلاگ کاملا سفارشی و بدون تکرار برای کوچووتون تقویم اختصاصی با عکس کوچولوتون. http://ghalebe-weblog.blogfa.com
مامان نرگس
14 آذر 92 23:01
عزیزدلم 10 ماهگیت مبارک قلبون دخملی برم که حسابی شیطون شده..عزیزممممممم انشاله زود زود خوب میشه زری جون..نگران نباش
مامان.محمد رضا
20 آذر 92 0:02
چه دختر نازی دارین. خدا حفظش کنه من تازه وبلاگ درست کردم خوشحال میشم منم به لیست دوستای آرنیکا جون اضافه کنین مامان محمد رضا
مامان زری
پاسخ
حتما بهتون سر میزنم
مامان اهورا(نرگس)
22 آذر 92 10:53
10 ماهگیت مبارک ناناز خانوم.