آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

آرنیکا شادی زندگی

18 ماهگی قلب مامان

1393/5/2 3:52
نویسنده : مامان زری
1,537 بازدید
اشتراک گذاری

ماهگیت مبارک دختر زیبای من

دخترم با تو سخن می گویم ‏
زندگی درنگهم گلزاریست ‏
و تو با قامت چون نیلوفر،شاخه ی پر گل این گلزاری ‏
من به چشمان تو یک خرمن گل می بینم ‏
گل عفت ، گل صدرنگ امید ‏
گل فردای بزرگ
گل فردای سپید
چشم تو اینه ی روشن فردای من است ‏

یعنی عاشق این خنده های شیرینتم

ادامه مطلب یادت نره

آرنیکا گلا رو دوست داره و بوسشون میکنه

ارنیکا داره میرقصه

و حالا رقص همراه با رها

آرایش موی ارنیکا به دست بابایی مهربون

همیشه بخند دختر شیرین من

پسندها (10)

نظرات (26)

مامان مهدیه
17 مرداد 93 14:14
ماشالله چقدر شیرین و دوست داشتنیه دخترتون خوشحال میشم بهمون سر بزنید
مامانی
17 مرداد 93 14:51
18ماهگیت مبارک عزیزممممم زری جون خسته نباشی عکسا واقعا زیبا شده
مامانی
17 مرداد 93 14:53
اون عکسای رو تابش که شب گرفتی و عکسای زیر دوش حموش چقد رمانتیکه افرین مامانه خوش سلیقه
مامان زری
پاسخ
مرسی عزیز دلم
مامان شيوا
17 مرداد 93 21:20
وای مامان زری این سری عکسای آرنیکا خیلی ماه شده یعنی با طرز عکاسی همیشگیتون خیلی فرق میکنه نمیدونین من آرنیکاجونی رو چقد دوسش دارم باور نمیکنید چقدراز عکساشو توی گوشی و لپ تاپم دارم بوس واسه آرنیکا گلی
مامان زری
پاسخ
مرسی از لطفت عزیزم شادوین نانازی رو ببوس
مامان ندا
18 مرداد 93 13:36
18ماهگیت مبارک
عمه جون
18 مرداد 93 16:52
آرنیکای عزیزم 18 ماهگیت مبارک قشنگم بینهایت عاشق خنده های نازتم اینم یه بوس خوشگل برای عزیزم
مامان زری
پاسخ
مرسی عمه جون جونیم پارسا نازنازی رو ببوس
نیرا
20 مرداد 93 14:05
زری جون عکس نمی ذاری نمی ذاری، وقتی هم می ذاری اونقدر خوشگل و بامزست عکسای این خانومی که ادم سیر نمی شه
مامان زری
پاسخ
مرسی فامیل خخخخخخ سوشیانس عشق منو ببوس
شیما مامان شاهین کوچولو
20 مرداد 93 14:27
اوووووف زری این پستو ترکوندی دختر خیلی عکسای قشنگ و متنوعی گرفتی. ای ول بابا دوربینتم حرف نداره خوشمان آمد عاشق عکس دومی شدم که حرفه ای و تک نور گرفتی عکس چهارمی و هفتمی هم لایک داره بوخودا
مامان زری
پاسخ
مرسی شیما جونم شاگرد خودتم
مامان ارین
20 مرداد 93 15:13
18 ماهگیت مبارک عزیزمچه دختر ملوسی دارین خدا بخشش براتون
مامان زری
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان سارا
21 مرداد 93 17:25
وای زری جووووووووووونم چه عکسای خوشکلی انداختی دخترررررر ترکوندیااااااااا. عجب دوربین حرفه ایی داری! من نمیتونم شکار لحظه ها کنم چون با هر حرکتی از بچه دیگه عکس واضح نمیشه! آرنیکا جون هم ماشالله روز به روز نازتر میشه. عکسات خیلی تنوع داشتن عزیزم ای ول داری بوخودامیماچمتووووووون هم تو رو هم آرنیکای خوشکلم. راستیییی عاششششق عکسای توی حمام زیر دوش آبشم! معرکههههههه هستن. عکسای این پستت از تمام پستات خوشکلتر و حرفه ای تر هستن. مرحبادیگه عکاس شدی رفت
مامان زری
پاسخ
اوف چقدر تعریف کردی از من بابا الان من ذوق مرگ شدم که خخخخخ مرسی دوست خوب و مهربونم
شقایق.مامان حباب
23 مرداد 93 15:57
عزیییییییییییییییییییییییییییییییزم. 18 ماهگیت مبارک باشه فرشته نااااااااااااااااای عکسا عالی بوووووووووووود
مامان زری
پاسخ
مرسی شقایق جونم ببوس ارشان رو
نى نى عسلك
24 مرداد 93 8:09
نازنين خوش خندهبيا يه اموزشي هم به ثناى من بده يه كمى خنده تو عكساش! خيييييلى عكسا قشنگن!
مامان زری
پاسخ
خاله جون اخه ثنا بدون خنده هم خوشتله
نى نى عسلك
24 مرداد 93 8:13
من رمز ندارم! باور كن!
مامان زری
پاسخ
باشه زهره جون باور کردم چشم میام پیشتون
مامان الهام
25 مرداد 93 19:47
خییییییلی ماه شده.خیلییییییی
مامان زری
پاسخ
مرسی الهام جونم
مامان نیما
26 مرداد 93 12:07
دخترتون خیلی نازه خدا نگهش داره
مامان زری
پاسخ
مرسی عزیزم
ونوشه
31 مرداد 93 15:14
سلام به مامان زری و این آرنیکای خوشگل و دوست داشتنی . خدا برات ببخشه . منم 2 تا خوشگلش و دارم . خوشحال میشم به وب من هم سر بزنی و منتظر نظرات سازنده شما هستم . درضمن اگر مایل به تبادل لینک باشید که بسیار خوشحال خواهم شد. منتظر نگاه و حضور سبز شما هستم .
مهدیه کلاته
1 شهریور 93 14:48
سلام زندایی ارنیکا جون چه قدر بزرگ شده ماشاالله همینطورم خوش گل و ناز دل برای ارنیکا تنگ شده 18 ماهگیش هم مبارک براش بوس می فرستم
مامان زری
پاسخ
سلام مهدیه جونم مرسی از نظرات قشنگت خوشگلی و نازی ارنیکا هم به خودت رفته خانومی بوس بوس
مامان شیما
2 شهریور 93 14:22
سلام زری خانم چه دختری دارین چه قدر نازه چه وبلاگی داره قربونش برم به ما هم سر بزنhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile_thum/1.gif
نرگس
3 شهریور 93 0:15
عالیییییییییییییییی عالیییییییییییییی عکسهای دختر ناز و خوشگل خوب عالی میشه دیگه... مرسی مامان مهربون 18 ماهگیت مبارک قلب مامان
سيدفاطمه
3 شهریور 93 16:40
ارنیکای عزیزم 18 ماهگیت مبارک خاله جون 💖
shayli
4 شهریور 93 16:34
خیلی جینگیلهـ خدا سایتون رو از سرش کمـ نکنهـ
مامانی غزل جون
4 شهریور 93 23:40
مثل همیشه زیبا مث فرشته هایی عزیزم دوستت دارم میبوسمت
آقايون و خانوماي شيك پوش
7 شهریور 93 19:25
فروشگاه اينترنتي مارال ، عرضه كننده انواع شال و كلاه و عروسك و ست آتليه و ..... بافتني ارزان و شيك و مدرن . از فروشگاه اينترنتي مارال ديدن نماييد و به دوستانتان اطلاع دهيد : http://redheart.hamvar.ir
زهرا مامی ایلیا (شیرین تر از عسل )
9 شهریور 93 3:14
سلام زری جونم واااااااای چه کردی گلم واقعاا که گل کاشتی این پستت عالی بود گل من با خنده های ارنیکا جون دلم شاد شد الهی همیشه گل خنده رو لباتون باشه 18 ماهگی عسل بانو هم مبارک
مامان اهورا (نرگس)
10 شهریور 93 13:46
ماشالله!!!!! 18 ماهگیت مبارک عزیز دلم...
مامان زری
پاسخ
مرسی نرگس جونم
مامان آندیا
15 دی 93 10:29
لذت بردم عزیزم