آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

آرنیکا شادی زندگی

آرنیکا و اولین تجربه دریا

1393/5/14 2:20
نویسنده : مامان زری
1,439 بازدید
اشتراک گذاری

منـــ از تمامــِ دنیا


فقط آن دایرهـ ے قهوه ای چشمانـــ تو را میخواهمـــ ،


وقتے کهـ در شفافیتشــ ،


بازتابـــ عکســـ خودمـــ را میبینمـــ ...

ادامه مطلب یادتون نره

اینجا هم باداب سورت هستش

بین راه سمنان و ساری بود

بسیار بسیار جای زیبا و بکری بود

 

اینم آرسام خوشگل و تپلی خاله ست

قربون اون خنده های خوشگلش

 

 

هرچی آرزوی خوب مال تو

هر چی شادی تو دنیاست مال تو

عاشقتم دختر شیرین زبون من

پسندها (5)

نظرات (6)

مامان ندا
8 شهریور 93 14:35
به به چه عکسای نازوقشنگی کلی لذت بردم ازاین عکسهای قرطی خانم دلم واشدبه خدا کویرچه جای زیبایی بودوصدالبته دریاکه دلم خواست
مامان زری
پاسخ
مرسی ندا گلی جاتون خالی خیلی خوب بود سفرمون حسابی خوش گذشت
مامان شيوا
8 شهریور 93 21:28
سلام مامان زري چه گل دختري دارين ماشا... ببوسين گل دخترمونو
مامان زری
پاسخ
مرسی عزیزم همیشه بهمون سر بزنید
زهرا مامی ایلیا (شیرین تر از عسل )
9 شهریور 93 3:15
معلومه حسابی خوش گذروندی هاا قربون اون دمپایی های نازت خوشگل من عاشقتم
مامان زری
پاسخ
ممنونم خاله زهرا جونی
مامان اهورا (نرگس)
10 شهریور 93 13:44
همیشه به تفریح...حتما" خیلی خوش گذشته!!!!!
شیما مامان شاهین کوچولو
22 شهریور 93 10:55
به به چ عکسای خوشگلی گرفتی زری جون ای جووووونم آرسام تپلی هم هست... زری یه گاز گنده از لپاش میگرفتی
مامان زری
پاسخ
نه دیگه دلم نیومد شیما گناه داشت پسرمون
شبنم.س
11 بهمن 93 15:18
الهی چقدرم خوشحاله،همیشه بخوشی وشادی.