آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

آرنیکا شادی زندگی

آرنیکا در قمصر کاشان

1392/4/31 22:03
نویسنده : مامان زری
1,896 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم قبلا یه جایی خونده بودم یا شایدم تو  دیده بودم که کاشانی ها رسم دارن فصل گلاب گیری که میشه نوزاداشون و تو گل غلط میدن، من هم خیلی دوست داشتم که تو هم تجربه کنی...

 

 

 

 

 

 

آرنیکا جونم روز پدر بود که منو بابایی تصمیم گرفتیم بریم کاشان تا مامانی به خواستش برسه رفتیم رفتیم تا رسیدیم کاشان اول تو بازار قدیمی کاشان یه دوری زدیم و بعدم رفتیم قمصر

 

آره گلم رفتیم توی یه باغ و این عکسا رو از شما گرفتیم تا برات یادگاری بمونه...


 

 

 

 

عاشق این عکستم مامانی...

 

 

چی میخوای به بابایی بگی گلم...

 

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ندا
31 تیر 92 22:53
خانوم گل گل باشی عمرت مثل گل نباشه آمین
مامان ندا
31 تیر 92 23:05
زری جون من 4تارای دادم شماهم نوژان رویادت نره

ok عزیزم باید تا دوم وایستیم ببینیم اصلا کجای لیست هستیم

مامان آروین (مریم)
1 مرداد 92 9:42
سلام دوست داری تو ماه مبارک رمضان ثواب داشته باشی ؟ اون هم کمک به کودکان نیازمند ..... تو مسابقه نی نی شکمو شرکت و هدفم از شرکت در صورت برنده شدن ، اهدا مبلغ مورد نظر به کودکان نیازمند می باشد. در صورت تمایل و شریک شدن در ثواب آن می توانید کد 737 را به شماره 20008080200 ارسال نمائید . همچنین می توانید به اعضای خانواده ، دوستان ، همکاران و سایرین هم خبر بدهید تا در این اجر معنوی شریک باشند . پیامبر اکرم (ص) : بخشنده بودن قبل از آنکه توانائی مالی بخواهد ، قلبی بزرگ میخواهد . منتظر قلب های مهربونتون هستم .
مامان هانا هانیتا
1 مرداد 92 11:15
سلام آرنیکا جون خیلی ناز و جیگری چه مامان خوش سلیقه ای چه عکسای قشنگی
من هم بهتون رای دادم و لینکتون کردم همیشه شاد باشی

مرسی خانومی لطف کردی،هانا و هانیتا رو ببوسید

مامان ندا
1 مرداد 92 11:38
زری جون تا18مردادرای گیری ادامه داره اشتباه نکن فردابرای اونایی است که تازه میخوان شرکت کنن ماتا18مردادفرصت داریم
سانی مامی شادیسا
1 مرداد 92 12:03
ممنون که به وب دخترم سر زدین ما شادیسا رو به آتلیه سها بردیم که مخصوص کودکه خدا دختر گلتون رو براتون حفظ کنه