آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

آرنیکا شادی زندگی

33 ماهگی

1394/7/5 20:43
نویسنده : مامان زری
1,996 بازدید
اشتراک گذاری

کافیست حرف تو باشد

هیچ واژه ای

روی پایش بند نمی شود

راهش را میگیرد

و تا دوردست عطر تو

پروانه می شود

ادامه مطلب یادتون نرهچشمک

سلام دخترک نازم

روز بروز خانوم تر و البته شیرین زبون تر میشی

روزا میگذره و من نمیدونم چرا همش حس دلتنگی دارم

خیلی وقتا میام و از اول وبلاگت میشینم به خوندن خاطراتت هم خوشحالم و هم دلتنگغمگین

محبتماه مهر گذشت و دخترم شروع سال تحصیلی رو تو مهد جشن گرفتین و البته چون من حضور داشتم شما دوست داشتی کلا پیش من باشی و خیلی همکاری نکردی چشمک

محبتدختر گلی من، جدیدا برای حمام رفتن برنامه ها داریم
، اول که میگی تو برو منو صدا کن میگم باشه بعد که صدات میکنم مامان رنگ انگشتی بده ،بعد مامان اول منو نشوری اول خودت رو بشور ،بعدمامان نمیشه نریم بیرون من اب بازی دوست دارم .بعد حمومم که من میخوام موهاتو خشک کنم باید کتاب پوپو رو بیاری من بخونم و موهاتم همزمان خشک کنم یعنی یک ساعت حمام کردنت وقت میبره شایدم بیشتر

 

محبتبرات کلی وسایل خونه خریدیم که حسابی کدبانو شدیزبان برامون کیک درست میکنی ،خونه رو جارو میکشی و لباسات رو اتو میکنی و موهای عروسکات رو سشوار میکشی و خلاصه حسابی مشغولیخندونک

محبتشبا تو اتاق خودت میخابی و منم همیشه باید پایین تختت دراز بکشم اول یه کتاب بخونم و بعدم یکی از قصه های پگاه قصه گو رو گوش میدی و اگر هوس چیزی نکنی احتمالا خوابت ببرهخواب آلود

محبتغذا خوردنت هم معمولی و البته هنوزم من میان غذا خوردنت لقمه دهنت میزارم چون خودت فقط بازی بازی میکنی

ولی بجاش میوه خیلی دوست داری مخصوصا خرمالو و انار و لیموشیرین و انگور

به شیرینی هم علاقه نداری ولی فوق العاده عاشق چیزای ترشی مثل تمبر هندی تازه ،لواشکشاکی

یک روز خوب با دخترم و دوستای خوبم

وقتایی که آرنیکا دنبال گربه میکنه

یه وقتایی هم برعکس میشه زبان

اینجا هم خیلی خوشگل پیشی پیشی میگفتی

شروع سال جدید مهدونه

و بازم چسبوندن به دیوار

اولین نقاشی های چشم چشم دوابرو ارنیکا

و جالب اینکه از اون روز به بعد گویا یادت رفته و جورای خاصی میکشی چشم چشم دو ابرو رو

یک صبح جمعه خوب و ورزش با بابایی

واینم خواب ناز دخترم که قبلا هم گفته بودم کتاب جزو جدا ناپذیر هستش

دوست دارم دخترکم

بای بای

پسندها (4)

نظرات (8)

مهسا مامی رها
20 آبان 94 16:16
چه عکس های خوشکلی مخصوصا با یه دختر با نمک و هنرمند!!
مامان زری
پاسخ
ممنون از لطفتون
مریم
20 آبان 94 18:01
چه فیگورای نازی آرنیکا خانوم میگیره عزییزم
سعیده مامان آرتین
24 آبان 94 11:48
ایییییییییی جونم ارنیکای منو چه بزرگ شد ماشالله افرین به مامان عکاس که انقدر عکسای خوشگل گرفته از دخترمون
مامان زری
پاسخ
مرسی سعیده گلی 😘😘
مامان نفیسه
2 آذر 94 12:47
عکساتون فوق العادست... خیلی حس و حال و هوا و شادابی خانوم کوچولوی ناز رو نشون میدن! احسنت!
مامان زری
پاسخ
ممنون از ابراز لطفتون
مامان الهام
4 آذر 94 9:42
به به چه دخمل خوش تیپی
دنیا
8 آذر 94 15:57
اووووووووف جیگرشو هام هام ینی من عاشق ژستاشم ووویی
مامان هانیه
28 آذر 94 21:26
ماشالله به این دختر خوشگل و خوش تیپ عزیز دلم چه مدلینگ حرفه ای دخترمون زری جون از کی میزاری مهد دخترمونو
مامان زری
پاسخ
ممنون هانیه جون ارنیکا تقریبا از اردیبهشت مهد میره
آنا
4 دی 94 19:58
خیلی خوشگله خدا حفظش کنه ی ان یکاد بنویسید همراش باشه . چش نخوره .
مامان زری
پاسخ
مرسی عزیزم چشم حتما