آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

آرنیکا شادی زندگی

سفر دخملی خوشگله

1392/5/23 22:11
نویسنده : مامان زری
1,408 بازدید
اشتراک گذاری

دلم می خواد برم سفر                 با شاپرک ها بپرم

همراه مادر و پدر                     شادی رو هر جا ببرم

تو دفترم گل بکشم                  طعم تابستونو بچشم


آرنیکا دختر گلم،پنجشنبه 1392.5.17 با بابایی، مامان جون،دایی مصطفی و دایی مجتبی رفتیم ددر یعنی رفتیم مسافرت، به سمت سردشت و بانه ...

 

 

اینم اولین عکس دخملی در شروع راه

 

 

 

ظهر ساعت 12 راه افتادیم و خوش خوشان رفتیم،

شب رسیدیم تبریز دنبال جا و بعد هم استراحت و لالا. هوا هم که نگو واقعا" سرد بود ولی عالی،منم لباس گرم تنت کردم .صبح هم که عید شما مبارک آره دیگه عید شده بود عید سعید فطر، بعد راه افتادیم و رفتیم رفتیم،غروب رسیدیم سردشت وبعد از اینکه جا رو اوکی کردیم رفتیم بازارو توی بازار هم دست از تبلیغ برنداشتیم و رای جمع کردیم،ولی انصافا"همه دوست داشتن میگفتن تو خونه هم برات رای جمع میکنن،اگه زودتر رفته بودیم مسافرت فکر کنم دیگه اول میشدیم ههههههههه آخر شبم منتظر که نتایج رو اعلام کنن!

وقتی نتایج جشنواره اومد همگی از خوشحالی پریدیم هوا و با هم گفتیم بیب بیب هورا ، بیب بیب هورا...

فردا صبح هم رفتیم بازار و ظهر هم بعد از خوردن ناهار رفتیم آبشار شلماش 

 

که واقعا" قشنگ بود و بزرگ ، حسابی لذت بردی و بعد هم رفتیم بانه و دو روزی تو بانه بودیم و دوشنبه هم برگشتیم خونه و اما عزیز دل تو مسافرت خیلی خیلی پایه بودی از اونجایی که همش تو بغل بودی کلی عشق و حال کردی و راضی

عکسای فرشته ناز نازی در سفر 

اینجا یه باغ خیلی بزرگسیب بود و ما هم تصمیم گرفتیم بشینیم یه چایی بخوریم و استراحت کنیم و تو ام عاشق عکس گرفتن...

اینم آبشار شلماش که واقعا قشنگ بود

اینجا هم تو راه برگشت نشستیم که آش دوغ بخوریم حیف نتونستی بخوری خیلی چسبید

وای مامان قربونت بره، وقتی فلش دوربین روشن میشد اینجوری چشماتو گرد میکردی

سفر خیلی خوش گذشت

 

 

تا سفر بعدی بای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

elham
24 مرداد 92 1:04
همیشه به سفروشادی ایشالا.عزیزم یه سوال.این لباسای زیردکمه دارو که تن نی نی می کنی ایت نمیشه.من وقتی تنش می کنم لباسه همش میره بالا به کشاله پاش فشار میاد هی کشیده میشه به کشاله اش

مرسی عزیزم ولی تو این عکسا که آرنیکا لباس زیر دکمه دار تنش نیست ولی در کل من لباس کوچیک تن آرنیکا نمیکنم همیشه لباساش تو نش آزاد هست.شما یه سایز بزرگترو امتحان کنید ببینید بازم این مشکل هست یا نه.
elham
24 مرداد 92 18:47
تو سه چهارتا عکس آخر که لبهس صورتی با گلای ریز قهوه ای تنشه مگه زیردکمه دار نیست؟

سلام گلی نه عزیزم اون تاپ و شورته عینکیه
ok
مامان باربد
24 مرداد 92 19:39
سلام عزیزم کلاس های تو مرکز خلاقیت (کافه خلاقیت مادر کودک ) طرح درسشون بی نظیر هست معلم هاشون متخصص هستن ظاهرا و خیلی با بچه ها مهربون هستن باور کردنی نبود برام با بازی و شعر کلی ریاضی و اصول به باربد یاد دادن من از 2 سالگی باربد رو می برم خیلی باربد فرق کرده اول ها خیلی ترسو و گوشه گیر بود الان کاملا مستقل شده یک ماه که نمی برم می گه مامان منو ببر کلاس با بچه ها بازی کنم ببین به نظر من خیلی کلاساشون ایدال هست چون من مرکز خلاقیت تاش هم می بردمش اصلا راضی نبودم شمارشو بهتون می دم 22071031
اسم معلمشون خاله مهسا هست بگو از طرف خاله مهسا زنگ زدم با مهرناز جون هم صحبت کن برای کلاس ها بهت کلاس خوبی معرفی می کنه مهرناز جون مسئول مرکز هست قربونت باز اگه سوال داشتی خوشحال می شم بپرسی عزیزم شاید بچه های ما تو یک کلاس بشن این شاالله

بابت راهنمایی کاملت ممنونم ولی آرنیکا هنوز کوچیک منم از دو سالگی میبرمش،ممنون

مه لقا
24 مرداد 92 20:45
سلام عزیزم مرسی که به ما سر زدید من خیلی دیر پیام شمرو دیدم .بله خوشحال میشم باهم آشنا بشیم بیشتر.دخترتون خیلی نازه خدا حفظش کنه.
الی مامان آنیل
25 مرداد 92 1:19
سلام عزیزم همیشه به سفر اولا تبریک به خاطر سوم شدن آرنیکا جونم ودوما خیلی خوش اومده بودین تبریز ولی ای کاش قبلش خبر میدادین در خدمت بودیم و سوما آرنیکا جونی مثل همیشه خیلی ناز و مامانی هستی بوس بوس گلم

مرسی عزیزم انشاالله دفعه بعد هههههههه

مامان شهراد
26 مرداد 92 1:27
سلام مامانی ایشالاهمیشه به سفر ایشالاهمیشه کنارهم شادوخوشحال باشید


مرسی خاله جونم
مامان اهورا
26 مرداد 92 10:47
قربونت برم عسلم..
mami hana&hanita
26 مرداد 92 14:52
Salam maman zari hamishe b shadi o safar khosh begzare arnika joon cheghad nazi shoma che lebasaye khoshmeli pushidi khoda negahdaret bashe
انسیه نظری
26 مرداد 92 17:11
سلام عزیزم خسته نباشید ممنون که به من سر زدی و اظهار لطف داشتی. مبارک باشه نی نی تون هم سوم شد ------------------- اسم خیلی قشنگی هم داره خدا براتون نگهش داره
مامانی اترین
26 مرداد 92 17:19
سلام ماشالا دختره نازی دارید
نی نی دانلود(مامان علیرضا)
26 مرداد 92 18:49
سلام عزیرم راهنمای دانلود رو براتون گذاشتم
بگین کدوم موضوع رو دانلود کردین چک کنم
در ضمن اگه دوست دارین درخواست دوستی من رو تو نی نی گپتون تایید کنید
تا بهتر راهمناییتون کنم

مرسی گلم

مامان ندا
26 مرداد 92 18:57
همیشه سفرزری جون چه عکسای خوشگلی خداکنه ماهم بریم مشهد

انشاالله عزیزم به خوشی برین و برگردین
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
27 مرداد 92 18:27
همیشه ب گردش دخمل ناناسی. عکسا ک حررررررررررررررررررف نداشت. عالی بودن. پس حسابی خوش گذروندیا وروجک من. بووووووووووووووس

چه جورم خاله جون
غزل
28 مرداد 92 14:58
سلام ارنیکا جونوب خوشکلی داریخوشحال میشم به وبم سر بزنی یا بلینکیش


مرسی عزیزم
منم خوشحال میشم ولی کو آدرس؟
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
29 مرداد 92 12:21
تلگراف داری

آخ جون اومدم

مامان آلما
29 مرداد 92 14:29
سلام. غزل برادر زاده منه. اسمشو تو وبلاگ آلما با نام غزلانه لینک کردم

okعزیزم بهش سر زدم
مامان محمد رضا
30 مرداد 92 12:34
سلام ماشاالله به این دختر میشه ادرس وبلاگتونو واسم بفرستین تا لینکتون کنم .
مامان پندار
31 مرداد 92 2:36
جانم ... خیلی عکسهاش قشنگ بود ... واقعاً لذت بردم ......


ماشالله خیلی هدبند بهش میاد کلوچه گل گلی


از طرف من ببوسش
مرسی خاله جون باشه حتما" اینم یه ماچ گنده


مامان بابای الیسا
1 شهریور 92 23:03
عزیز دلم همیشه به سفر و گردش قربونت برم من که مثل عروسکی با اون لباس زرد خود عروسک شدی خاله جون

ممنونتم خاله جون
الیسا جون بوس بوس

غزل جوون
3 شهریور 92 16:06
سلام جونم

من غزلم

و تازه 2 ماهه که اومدم



مامانی ام واسم وب لاگ ساخته

برام دنبال دوستای خوب میگرده

دوست داری بامن دوست بشی و تبادل لینک کنیم؟؟؟؟؟

خوشحال میشم بامن دوست بشی

بهم سر بزن

مرسی گلم




سلام عزیزم خیلی خیلی خوش اومدی، منم خیلی دوست دارم باهات دوست بشم.

تازه اسم غزل یکی از اسم های مورد علاقه منه ولی عزیزم برام آدرس خودت رو نذاشتی، زودی بیا آدرستو بزار بوس بوس