آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

آرنیکا شادی زندگی

merry christmas 2014

1392/10/4 1:12
نویسنده : مامان زری
772 بازدید
اشتراک گذاری

کریسمس مبارک نازگلم

سلام به نازگل خودم، دختر قشنگم شنیدم که میگن اصولا بابانویل اینجوری میاد و هدیه های کریسمس رو میده

ولی ما که شومینه نداریم بجاش به بابانویل میگم فردا صبح که از خواب پا شدی محترمانه زنگ خونمون رو بزنه و هدیه دختر خوشگل من رو بهش بده

شایدم بابانویل امسال بروز شده باشه و از طریق نت بیاد هدیت رو بده تازه شایدم یه بلوز و شلوار برات بیاره البته من که نمیدونم گفتم شاید ههههههههههههه

1392.10.4

2013.12.25

همیشه شاد باشی نفسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
5 دی 92 5:51
دو تا چیز که توی چرخش زمین نه تموم میشه و نه تغییر میکنه، یکیش شکوه تولد عیسی مسیحه و یکیش عشق دوست به دوسته! اپم
مهسا مامان نلی
5 دی 92 13:44
زری جون فکر کنم تو هم مثل من عاشق کریسمس و بابا نویل هستی.فرشته کوچولو کریسمس مبارک
مامان زری
پاسخ
منم کریسمس رو دوست دارم عزیزم ممنون
آرنی
5 دی 92 14:23
سلام عزیزم دخترتون خیلی خوشکله ایشالا همیشه سالم باشه عزیزم به منم سر بزنین خیلی خوشحالم میکنین
مامان فائزه
5 دی 92 14:38
امیدوارم بابانوئل به جای کادوی زیبا تقدیر زیبا برای تو هدیه بیاره تقدیر خوب رو نمیتونی الان حس کنی اما در آینده میفهمی بهترین آرزو رو برات داشتم کریسمس مبارک ارنیکای خوشگل و ناز
مامان زری
پاسخ
مرسی مامان فایزه یسنا جون رو ببوس،دلمون براتون تنگیده گلم
مامان ندا
7 دی 92 1:43
کریسمس مبارک بازم نظرمن گم شدقبلانظرگذاشته بودم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
7 دی 92 9:29
کریسمس مبارک. چی شد چی شد. بابا نوئل اون بلوز شلواره رو آورد. شاید هم یک کادوی بهتر.
مامان شهراد
8 دی 92 10:34
مامان بیتا و تینا
8 دی 92 10:41
سلام گلم کریسمس مبارک قربون خندهای دخمل نازت......براش اسفند دود کن منم دو تا دختر ناز دارم خوشحال میشیم اگه بهمون سر بزنین و با هم دوست بشیم
مامان آلما
8 دی 92 14:16
کریسمس مبارککککککککککککککککککک
مامان آلما
8 دی 92 14:17
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____من آپم____________*** _***______مشتاق نیم نگاهی_*** __***_______هرچند گذرا____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*
مامانی غزل جوون
11 دی 92 23:43
منم از بابا نوئل کادو میخوام
سارا مامان محمدرضا
13 دی 92 2:43
زری جون من خیلی وقت پیش واسه آرنیکا گلی نظر گذاشتماااا. نرسیده؟ جوجو آرنیکا کریسمست مبارک. ایشالله همیشه کادوهای خوب خوب بگیری. پیش ما هم یه سر بیا دوسی.
مامان کیاراد.آرزو
15 دی 92 11:36
کریسمس مبــــــارک
نی نی عسلک
1 بهمن 92 21:31
بالاخره تکلیف کادوی بچه مون چی شد؟از دست نره کادوش؟امضا:حامی ارنیکاجون
مامان زری
پاسخ
موفق شدم کادوم رو بگیرم خاله جون