آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

آرنیکا شادی زندگی

12 ماهگی خوشگل مامان و ورود آقا پارسا

1392/10/15 2:36
نویسنده : مامان زری
1,430 بازدید
اشتراک گذاری

 

تمام حجم خیالم از تو لبریز است

دنیای خیالم کوچک نیست ، تو بینهایت عزیزی...

فقط 15 روز مونده به روز تولد تو فرشته من

یکساله که با اومدنت زندگیمون شیرین تر شده

این عکسها برای آتلیه هفت ماهگیت هستش ولی چون یادم رفته بود الان برات گذاشتمشون

 

 

 

 

سلام عزیز دلم تو این 15 روزی که وارد 12 ماهگیت شدی خیلی خیلی شیطون تر از قبل شدی و منم اینجوری شدم

اول از همه ورود آقا پارسا به این دنیا رو به عمه جون و همسرشون تبریک میگم و همچنین به تو که صاحب یه پسر عمه ناز نازی شدی.

امیدوارم که قدمش برای همه خیر باشه و مخصوصا برای عمه جون

اینم عکس آقا پارسا

و اینم دختر ناز مامان در کنار پسر عمه

ببین تو هم تقریبا پارسال همین موقع اندازه پارسا بودی ولی الان برای خودت خانومی شدی

و اما از تو گل دختر میگفتم که خیلی شیطون شدی و دوست داری همه چیز طبق خواستت باشه و اگه خلاف اون چیزی بشه که تو میخوای همه رو  یه جیغ بنفش مهمون میکنی، خب دروغ چرا من که خوشم میاد و کلی میخندم ولی بعضی وقتها هم یه کوچولو ناراحت میشم و اونم با خنده تو دوباره خندم میگیره و یادم میره

وقتی وسیله ای رو با اشاره از من میخوای و من بهت نمیدم دست به دامن بابات میشی، میری پیش بابایی و بعد دوباره به همون وسیله اشاره میکنی که بهت بده،بله دیگه با این کار به هدفت میرسی

 

جدیدا خیلی علاقه پیدا کردی که هر چیزی رو بزاری سر جای خودش مثلا در شیشه آب رو سریع میزاری روش و یا قطره استامینوفون رو با سعی زیاد میزاری داخل جعبه و هی در میاری و دوباره میزاری ...

وقتی از چیزی خوشت نمیاد پرتش میکنی و تند تند با پات میزنی روش تا درب و داغونش کنی

خودت میتونی بری روی مبل و تخت و حتی میز جلو مبلی و بعدشم کلی ذوق میکنی و ما هم گفتیم حالا باید یاد بگیری که پایین هم بیای و کلی باهات کار کردیم که یاد گرفتی و الان اول پشتت رو میکنی و بعد  با پاهات میای پایین

اینجا برای اولین بار رفتی روی میز جلو مبلی

کلی هم خوشحالی

از تل و کلاه خوشت نمیاد و به محض اینکه میزارم روی سرت میخوای برشون داری

اینجا هم داری برای مامان ناز میکنی

و اینم از دس دسی دخترم

و اما اینم دسته گلی که به اب دادی نمک پاش عسل جون رو شکستی


آرنیکا:این چرا اینجوری شد

مامان ببین شکستمش

بزار ببینم میتونم درستش کنم

نه بابا نمیشه، ما که رفتیم سراغ یه چیز دیگه

اینم مدل گریه کردنت همیشه که نمیشه از خندیدنت عکس بزارم این رو هم برات میزارم تا بدونی کوچیک که بودی چقدر بامزه گریه میکردی

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
16 دی 92 3:51
چه عکسهااای قشنگی
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
16 دی 92 3:56
ای جانم چقدرم ناز گریه میکنه اما عزززیزم همیشه بخند تا دنیا به روت بخنده
مامان زری
پاسخ
مرسی زهرا جان
nira
16 دی 92 10:18
عزیز دلم ، خوشگل خانوم ، پیشاپیش تولدت مبارک روز بروز نازتر می شی ، خدا حفظت کنه
مامان زری
پاسخ
مرسی خاله جون سوشیانس چه خبر؟ راه میره یا نه؟
مامان شهراد
16 دی 92 10:34
خاله جون سارا
16 دی 92 11:06
قربون اون ژست گرفت!تو روی میز چیکار میکنی خاله ریزه ی من.امیدوارم همیشه سلامت و سر زنده باشی و سایه پدر و مادر رو سرت باشه
مامان زری
پاسخ
مرسی خاله جونم آرسام جون رو ببوس
3U6CH1H3s-9V2mA4Fs6j-jaFtpR2kUSQhN70doJnVbvwKyRnT6Pfn-OaWPqKU4rclOzwF_DB2sXZu_rY9qVYuQ..
18 دی 92 10:55
آرنیکا جون هم گریه هات بانمکن هم خنده هات خصوصی
شیما مامان شاهین کوچولو
18 دی 92 11:31
وای عسلکم من چقدر تو رو دوست دارم...کارهات مثل شاهینه قربونت بشم من با اون خرابکاریهات
مامان زری
پاسخ
خاله جون ما هم شاهین رو خیلی خیلی دوست داریم
مامان آلما
18 دی 92 16:32
قربون تو با اون ژستای قشنگت راستی به اون وب سر زدم. احساس میکنم بیشتر به خاطر مدل موهاشونه. فقط یه چندتا عکس رو دیدم که شبیه هم به نظر میرسیدن. میدونی تشخیص اینکه بگی یکی دیگه شبیه دخترته واقعا کار سختیه نه
مامان زری
پاسخ
شایدم به خاطر مدل موهاشون باشه ولی برای من خیلی جالب بود گفتم بهت بگم تو هم بری ببینی
سارا مامان محمدرضا
18 دی 92 18:54
زری جون نظر من قسمت اسمم و آدرس وبلاگم ژاپنی واستون فرستاده شده! خخخخخخخ آرنیکا جون عکسات خعلی خوشکلن خصوصی
ساناز (فرشته زميني ما )
19 دی 92 0:43
سلام . راجع به سوالي كه پرسيدي كرم تارتار رو اضافه كرده بودين . پستي رو كه توش نظر گذاشتي يكبار ديگه بخون دستور تهيه هم اضافه كردم . شايد مشكلت حل شه . بازم سر بزن مامان زري عزيز . دختر نازتم ببوس
مامان زری
پاسخ
مرسی ساناز جان
مامانی غزل جوون
19 دی 92 11:00
خاله فدات بشه خیییییییییییییلیییییییییییییییی نانازی عزیزم اشکتو نبینم گلم دوستت دارم عسلکم
مامان زری
پاسخ
منم دوستون دارم
مامان ندا
20 دی 92 14:45
قدم نورسیدهمبارک زندائی چیزی به تولدتون نمونده خوشگل خانم 120ساله بشی
مامان زری
پاسخ
مرسی ندا جون
نرگس
20 دی 92 22:36
واااااای عزیزم قلبون گریه هات خاله جونم هم گریه هات قشنگه هم خنده هات...ولی انشاله همیشه بخندی عزیزم عکسهات هم محشر بودن زری جون.. شیطونم شده حسابی خوشگل خاله شیطونیهاشم قشنگه
مامان زری
پاسخ
مرسی خاله جون انشاالله نی نی صحیح و سالم به دنیا بیاد
مینا مامان روشا
21 دی 92 10:45
عزیزم پیشاپیش تولدت مبارک.ایشالا 120ساله بشی
elham
21 دی 92 23:10
فندقی شدی واسه خودت ماشالا
مامان شيوا
22 دی 92 10:44
سلام ماماني ماشا... هزار الله و اكبر به اين دختر خوشگل و نازتون هزار ماشا... خيلي قشنگه راستي من فكر ميكردم فقط دختر من كچله ، ولي مثل اينكه دخترم تنها نيست
مهدیه مامان امین
24 دی 92 23:55
نا ناز خانم خیلی خااااااااااااااانم شدی. عسلی کارهات واقعا بانمکند. قربون خنده های قشنگت
مامان آتنا
25 دی 92 9:39
قربونت برم آرنیکا خانوم با این عکسای خوشگلت، ایشالا همیشه لبای خوشگلت بخنده
مامان زری
پاسخ
مرسی خاله جون
نی نی عسلک
1 بهمن 92 21:39
وای چه عکسای خوشگلی!چه خنده دلبری! مبارک باشه ورود پسرعمه! چقدر هم منظم ومرتبه ارنیکاجون! عزیزم اینقدر خشن چرا؟ خیلی ملوس میخنده! خرگوشاش چه باحالن! فدای سرت خاله! خوش تیپ!
ساناز (فرشته زميني ما )
6 بهمن 92 19:25
چه عكساي قشنگي آرنيكا جوووووووون