آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

آرنیکا شادی زندگی

6 روز مانده تا تولدت عزیزترینم و نگاهی به دوران نوزادیت

1392/10/25 0:05
نویسنده : مامان زری
3,069 بازدید
اشتراک گذاری

 

 دوستت دارم بیشتر از معنای واقعی کلمه دوست داشتن!

دوستت دارم چون تو ارزش دوست داشتن را داری!

دوستت دارم همچو طلوع خورشید در سحر گاه عشق!

دوستت دارم همچو تکه ابرهای سفیدی که در اوج آسمان آبی در حال عبورند!

دوستت دارم از تمام وجودم ، با احساس پر از محبت و عشق مادرانه!

دوستت دارم بیشتر از آنچه تصور می کنی.

دخترم شش روز تا روز تولدت مونده و من هم دارم تمام تلاشم رو میکنم تا اون روز را برات به یادماندنی کنم و میخوام برات یه تولد کوچیک و خودمونی بگیرم

دخترم یکساله که با اومدنت من هر روز میخندم از ته دل،یکساله که با اومدنت غمو از دل من بردی و یکساله که من هم برای خودم همدمی پیدا کردم

دخترم تو مثل بهار عمر من میمونی و من حتی یک ثانیه بدون تو بودن رو نمیخوام

دخترم الهی 100 ساله شی و من از خدای خودم فقط اینو میخوام که تو پیش چشمام باشی تا ابد

عاشق معصومیت نگاهت تو این عکسم

من این روزها خیلی خوشحالم به خاطر اینکه داریم به روز تولدت نزدیک میشیم

  و هم اینکه احساس غرور میکنم چون دختری به زیبایی و خانومی تو دارم و روزی هزار بار خدا رو شکر میکنم که تو نازنین دختر رو به من هدیه داده

 آرنیکا کوچولو در ادامه مطلب

دوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسست دارم

عمرممممممممممممممممممممممممم

جونممممممممممممممممممممممممم

نفسمممممممممممممممممممممممم

امیدمممممممممممممممممممممممم

زندگیممممممممممممممممممممممم

بااااااااااااااااااااااااااای وروجک من

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان ندا
25 دی 92 2:23
یادش به خیرچه زودگذشت ان شالله همیشه سالم وسلامت باشن
مامان زری
پاسخ
مرسی ندا جونم
مامان هانیه
25 دی 92 15:04
تولدت مبارک آرنیکا کوچولو ایشالله همیشه صحیح و سلامت باشی از این لباس گل گلیه آرنیکای منم داره البته دیگه براش کوشولو شده
مهسا مامان نلی
25 دی 92 21:09
عروووووووووووووووووووووووووووووووووووووسک
خاله جون سارا
26 دی 92 23:34
جیگر کوچولوی من تولدت مبارک.یه بوس آرنیکایی مزه میده.کوچولوی ما چه زود بزرگ شد.ایشاا...همیشه سالم و سلامت زیر سایه پدر و مادر باشه
مامان زری
پاسخ
بوس برای خاله سارا ی خودم
مامان شهراد
27 دی 92 11:09
فداى اين دختر ناز بشم مامانى خسته نباشى
مامان زری
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان آتنا
28 دی 92 11:08
قربونش برم که روز تولدش 2 روز بعد از تولد دختر منه. عزیییییییییییییزم تولدت مبارک
مامان زری
پاسخ
چه جالب پس شما هم در تدارک تولد هستید دیگه؟ تولد دخترامون پیشاپیش مبارک باشه
مامان امیــــرعلی (پســــرکـــــ شیطـــون)
28 دی 92 16:36
سلام عزیزم ... آرنیکا جونم تولدتــــ پیشاپیش مبارک ایشالا 1000 ساله شی ... قربونت برم چشمهات قشنگ میبینه ... عزیززززززززززززززززززم والا ی مغازه ای تو پاساژ گلستان (پاسداران؛ میدان هروی) بود که مارک های Zara و ... رو داشتــــ جنس هاشم خیلی خوب بود ... یکسری ها رو از اونجا خریدم یکسری هم از خیابان بهار میخرم ... قربونت برم آرنیکا ی عزیزم و ببووووووووووووووووووس ...
مامان زری
پاسخ
مرسی زینب جون لطف کردی
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
29 دی 92 16:26
اللهم صلی علی محمد و ال محمد پیامبر(ص)میفرماید :هرکس صلوات بر من را در نوشته ای بنویسد تا زمانی که ان نوشته باقی است فرشتگان برای او استغفار میطلبند. میلاد حضرت محمد (ص) مبارک
ماجون
30 دی 92 1:45
بیام بخورمت نازیدخملی بهما هم سر بزنیدhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile_thum/57.gif
elham
30 دی 92 14:22
ماشالا این دخمل خانم روز یه روز خوشگل تر شده مامانش
مامان ندا
1 بهمن 92 0:05
سلام هنوزپست اضافه نکردی امادوست داشتم اولین نفری باشم که تولدآرنیکاجون روتبریک میگم دخترنازتولدت مبارک
نی نی عسلک
1 بهمن 92 21:46
مامان بهار
9 خرداد 93 0:22
چقدر با مزه هست. جشن قدمت مبارک.پیشه ما هم بیا