آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

آرنیکا شادی زندگی

27ماهگی گیسوکمند

1394/2/4 20:8
نویسنده : مامان زری
1,535 بازدید
اشتراک گذاری

تو بهاری؟

نه!

بهاران از توست

از تو میگیرد وام هر بهار    این همه زیبایی را ...

سومین بهارت را سپری میکنی    گلبرگ من

هر چه را که باید گفته ام در اولین بهارت

گفته ام که بهاری برای من ،

گفته ام بهار یعنی تو ...

دوستت دارم


بوسبوسبوس

سلام فرشته کوچیک من 

عزیز دلم این ماه عاشق نقاشی شدی و شعر چشم چشم دو ابرو رو میخونی و مثلا داری میکشی 

دایره رو هم خیلی خوب میکشی 

جدیدا یاد گرفتی میگی آقا بوس نه نه یعنی به اقاها بوس نمیدم

عاشق پارک رفتن شدی و منم چندباری بردمت و سرسره بازی و تاب بازی کردی  

وقتی جایی میریم و تو راه پارک میبینی پنج دقیقه ای موضوع صحبتمون میشه پارک و سرسره

آرنیکای من شدیدا به بازو و دست علاقه داری و کلی مثل پیشی ها خودتو به بازوی من و بابایی میچسبونی و دلبری میکنی 

و موقع خواب هم سرت رو رو بازومون میزاری و میخوابی

فکر کنم این نشون دهنده حس عاطفی شدیدت تو این سن هستش چون دوستت شاهین و چند نفر دیگه از دوستات هم این کار رو میکنن

با بابایی تصمیم گرفتیم به صورت پاره وقت بزاریمت مهد فقط در حد سه چهارساعت در روز و اونم هفته ای سه روز 

فقط برای اینکه تو خونه تنهایی و هم بازی نداری

و اینکه وابستگیت به من کمتر بشه

نمیدونم میمونی یا نه غمگین

الهی قربونت برم که با اون چشمای خوشگلت و با جدیت تمام حرفت رو به من و بابایی میزنی و در اخر یه خب یا باشه هم میگی  و منتظر جواب چشم ماییخطا

مامان پنجشنبه ها وسه شنبه ها کلاس داره که سه شنبه ها پیش عسل جون میمونی و پنج شنبه ها پیش بابایی و حسابی هم با بابایی خوش میگذرونی صبحانت رو کامل میخوری و بعدم بدون هیچ کاری میرین سراغ بازی محبت

دو سه باری بابا جون بردت تو ماشین و برات اهنگ گذاشت . تو هم یاد گرفته بودی به جای اینکه بگی باباجون میگفتی بابا هان هان تعجب

اسمت رو کامل صدا میکنی و میگی آی نیکا

وقتی هم چیزی برای تو باشه میگی نیکام یعنی برای من

تا میپرسم آرنیکا خوبی میگی خوب میسی

آرنیکا چند سالته؟ میگی دو س

آرنیکا کدوم رنگ رو دوست داری ؟ آبی

اصولا دخترا رنگ صورتی رو خیلی دوست دارن ولی شما خانوم خانوما انتخابت آبی هستش 

عاشقتم دختر یکی یکدونم


بازی با الاغ ناقلا

عاشق این عکستم بوخدا

اینجا هم تولد دایی مصطفی که سورپرایزش کردیمراضی


یه عصر زیبا و یه هوای عالی با دختری زیبا

و دخترم که منتظره بابایی براش چایی بریزه بوس

وقتی ارنیکا به سراغ کمدش میره و این میشه عاقبت کفشاش

دوست دارم دخترکم

بابای تا پست بعدی

بوسبوس

 

پسندها (6)

نظرات (6)

آبجی فاطمه
22 اردیبهشت 94 15:38
ای جااااااانم دختره خوشگل و خواستنی.خداحفظت کنه نازنینم
مامان زری
پاسخ
مرسی خانومی
ترنم
24 اردیبهشت 94 11:16
دختر ناز و دوست داشتنیه............از طرف من ببوسینش
مامان زری
پاسخ
ممنون ترنم جونم
مامانی
1 خرداد 94 10:59
27ماهگی مبار ک آرنیکا زیبا و دوست داشتنی زری جون ماشالله هر روز خانوم تر و شیرین تر میشه
مامان نفیسه
4 خرداد 94 8:41
ماشاله دختر خوشکل
مامان نرگس
9 خرداد 94 0:36
به بعه چه عکسهای قشنگی و چه پارک قشنگی و چه دختر قشنگتری همیشه بهاری باشی آرنیکا جان....
مامان زری
پاسخ
مرسی مامان نرگسی جون
مامان نفیسه
18 خرداد 94 9:16
سلام عزیزم چرا هیشکدوم از عکسا باز نمیشه
مامان زری
پاسخ
متاسفانه عکسا پاک شدن